Bencil ve acımasız birini sevmek😣?

Ne kadar acı çektiğimi bildiği halde bana sevgilim var seni sevmiyorum diyor. Engellemiş olabilirim seni hatırlamıyorum diyor böyle umursamaz takılıyor. Sonra sevgilim Yok seni unutmak için diyorum diyor. Ben tedavi gören biriyim psikolojik. Hiç acımıyor öyle bencil öyle bencil ki yıkıp geçiyor kalbimi resmen. Ama sorsan hep o haklı doğru.. Canım çok yanıyor böyle bir adamı sevdiğim için bu çok basit bir örnek yaptıklarına.. Sizce ben ne yapmalıyım lütfen yardım edin.
Bencil ve acımasız birini sevmek😣?
Cevapla