Olmuş bir insan olarak söylüyorum ki en ufacık zamanı bile değerlendirebilirsin moralin bozukken yarım saat bile olsa gidip ona sarılabilirsin ama kötü tarafı özellikle muhafazakar bir mahalle ise zorda kaldığın anlar oluyor ya da çevrendeki insanlar tanıdıksa olayın en üzücü noktası ise ayrıldıktan sonra ki özellikle severek ayrılmışsan onunla karşılaştığında oluşan burukluk
Bilmem de küçükken bana aşık olan çocukla aynı mahalledeyiz o sağ kaldirimdaysa ben solda oluyorum haz almazdim kendisinden ondan yabancı gibiyizdir onun harici herkese selam veririm. Yani sizinki de o hesap ayrilsaniz mahalleye adım atamaz olursunuz.
En İyi Cevaplar