Fazla utangaç olmam yüzünden sevgilim beni terk etti?

4 aylık bir iliskiydi buluşmaya karar verdik ve buluştuk. Ona kendimi anlattigimi sessiz sakin utangac olduğumu ta ilk günlerde soylediğimi hatirliyorum. Erkeklerle aram olmadigini hatta hic sevgilimin olmadigini bu yüzden erkeklere karsi da çok utangac oldugumu soyledim ona. Buluşmada göz temasi kuramadim neden yüzüme bakmiyorsun dedi utaniyorum dedim evet iyi bir intiba bırakmadim ama elimde değildi (bir tanıdık da vardı vardı ayni ortamda o yüzden de çok gergindim) o da istenmiyorum olarak algilamis bunu da başkasından duyuyorum ta sonra çünkü terk edilişime bir mana bulamamistim. Bana sormadı bile neden öyle davrandin gibisinden :( seviyordum onu :( uyumlu olduğumuzu da düşünüyordum çok üzgünüm napacam ben :(( 2 hafta oldu ayrilali
Fazla utangaç olmam yüzünden sevgilim beni terk etti?
Cevapla