Eşim arkadaşıyla telefondan hic benim yanımda konuşmuyor. Neden?

Eşimin bir arkadaşı var. Gecmişi pek güzel sayılmaz yaptığı şeyler felan. Benim yanımda asla onunla konuşmaz ama neden böyle yapıyor bilmiyorum. Aklıma hep tuaf tuaf şeyler geliyor bugün yine aradı arkadaşı ve yanımda acmadı. Ben neden acmıyorsun yanımda diye sorduğumda ağzı küfürlü oyüzden diyip duruyor. Aceba bu gerçekten bu sebep yüzünden midir? Ben bu arkadaşını tanıyorumda ama güvenmiyorum.. Ben konuşma dediğimde kücüklüğüm onunla gecti diyip duruyor. Ooff valla bunaldım artık..
Eşim arkadaşıyla telefondan hic benim yanımda konuşmuyor. Neden?
Cevapla