Atarsam ne yazmalıyım.
Evet koca kız oldum hâlâ anlamıyorum bu işten😑
Evet koca kız oldum hâlâ anlamıyorum bu işten😑
At yani görüldü ne öyle saçma şey mi var.
Nasıl yani
Ne yazmak gerek
bir fikir verebilir misin
İyi sevgilin mi var
İyi yi ben mi yazmışım ya
yanlışlıkla olmuş
Hmm tamam 😂
Cevap
2Cevap
Görüldü atmak nedir 😂😂 neden böyle bişi yaptın
Çünkü çevrim içi oldu ama benim. Benim mesajımı açmadı
Ayriliyim mi yani hı
Görüldü atmak... Şimdi her şey ne kolay.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar