Kız arkadaşım çabuk sinirleniyor, ağır konuşuyor, huzursuzluk yaratıyor. Nereye gider bilemiyorum?

Kız arkadaşım ile 3 buçuk senedir görüşüyoruz. Artık ailelerimiz de birbirini biliyor. Bu yaz evlenmeyi düşünüyoruz. Kendisi çok çabuk sinirlenebiliyor ve olmadık yere ağır cümleler ediyor. Kalbimi kırıyor ve bu sinirini kontrol etmesi gerektiğini söylediği zaman da "git kendine uyan başkasını bul" gibi daha da yıkıcı cümleler kuruyor. Sonra ben yumuşatıyorum ortamı, kendisi de yumuşuyor lakin 3 sene boyunca 2 kere üzgün olduğunu söylediğini görmedim.

Ben genelde sakin bir insanım ve her konuyu da konuşarak, mantık içerisinde halletmeye çalışırım. Kendisine bu durumu her daim açıklıyorum. Kavganın sonunda beni anladığını söylüyor ama 2 gün geçmeden yine bir konuya hemen kızıyor. Saman alevi gibi yani ve bana kırıcı sözlerde bulunuyor. Ben bu durumdan çok şikayetçiyim. Ben de onun bu hallerine sinirleniyorum, ona bağırmıyorum, sesimi yükseltsem hemen bunu abartıyor. Benim ona şiddet uygulamamdan korktuğunu söylüyor (ki kesinlikle böyle bir şey söz konusu değil, yapı olarak barışçıl bir insanım ona karşı da böyle bir şey göstermedim)

Annem beyin felci geçirdi 2 aya yaklaştı. Tek çocuk olduğum için o da bana yardım ediyor sürekli ev işleri vs konusunda. Kötü bir karakteri yok, yumuşadığında iyi birisi ama orta halimiz yok gibi neredeyse. Ya iyiyiz, ya kötüyüz. Evlilik konusunda gündemimizde olduğu için gelecek kaygılarım çok başladı. Evlendikten sonra daha da yumuşayacağını, sinirinden kurtulacağına inanmak istiyorum. Bir yandan da annemi kabul ettiği için çekimser davranıyorum çünkü annemi de kabul edecek birini bulmanın zor olacağını düşünüyorum. Maddi sıkıntımız yok, kendim ev içerisinde, bilgisayar üzerinde gelir sağlıyorum. Durumumuz iyi yani Allah a şükür. Her istediğini de yapmaya gayret gösteriyorum.

Sonuç olarak bir huzursuzluk var, dün yine ayrılma konuları geçmesine, konuyu kapatmama, her şeyi yutmama rağmen bugün ufak bir konu ile yine bana kullanmaması gereken kelimeler kullandı. Ben olayın büyümemesi için haklı olduğunu vs söyledim. Ne olur bilemedim
Güncellemeler
+1 yıl
Dün akşam sabah öğlen vaktine kadar iyiydi, çok sevecen, cana yakın, yardımsever. Bazı anlarda "acaba ben mi yanlış anlıyorum" diye kendime kızıyorum. Bu öğlen avm ye götürdüm, elbise almak için. Bir elbiseyi denemeye girdi, bende kadın giyinme kabinesinin dibinde oturmak ayıp olur diye 5 adım ileride bir tabureye oturdum. Sen misin bunu yapan, ilgilenmiyor muşum, nasıl erkek mişim, madem onunla ilgilenmiyorum benim ne faydam varmış, kendisi de yaparmış.
Güncellemeler
+1 yıl
Tüm gün bilgisayar başındaymışım, bir iş yapmıyormuşum (geçim kaynağım bu, ayrıca babasının 3 katı maaş alıyorum ayıptır söylemesi) Oysa bulaşıklara, temizliğe, yemeğe yardımcı oluyorum. Ki yemek yapmayı da bilmiyor. (elbette sadece kadına ait değil ama yine de bir iş bölümü lazım evde) Dün fasulye yemeği için 50 video izledi.
Kız arkadaşım çabuk sinirleniyor, ağır konuşuyor, huzursuzluk yaratıyor. Nereye gider bilemiyorum?
Cevapla