Eminim birçok kişinin yaşadığı bir durumdur. Zeytinyağı gibi üste çıkan, üstüne birde trip atan sevgiliniz var.
Bu durumda ne tepki verirsiniz?
#Ankaralı
#Aşkİlişkileri

#Ankaralı
#Aşkİlişkileri

Haksız olduğunu bile sanki haklıymışcasına tavır yapmak ne demek haksızsın işte kabul et, ölmezsin. Haksızım özür dilerim demek sarılmak bu kadar zor olmamalı..
Trip atan bir sevgilin mi var?
Geçmiş olsun..
Fazla tribe gelemem, tribal enfeksiyon olan tipleri kendimden uzak tutarım.
Sevgilim yok maalesef..
Olsun dunyalar güzeli kizin var..
Bir o, bir de "O" var..
Anladim :)
Anlarsın :)
Anlayışlı insanim çok normal :)
Kızların ota b. ka ağladıkları gibi ota b. ka trip atma özellikleride vardır.
Yüzsüzler...
Birakirim yakasini.. Hakli olsa sonuna kadar savassam da..
Cevap
9Cevap
Valla kılımı kıpırdatmam suçluysa suçunu bilcek susucak gram ne mesaj atarım ne konuşurum oldu be hem suçlu hem trip atıyor olmaz öyle şey
Canı sıkılmıştır yeri gelir bende yaparım insanlik halidir herkez ara sıra nazlanmak ister
Erkekler trip atmasın.😅
Sevgilinin olması ne kadar zor bir şey ya iyi ki yalnızım
Yazık mı fşfşgğgşğfşdrpel
Evlenince bu sözünü hatırla
Hiç çekemem öyle insanı
Muhatap olmam
Kadınların en temel özelliklerinden biri 😁
Erkeğin trip atması mı olurmuş yaa :D
Canı cehenneme kalbimi yolda bulmadım slk şey
O zeytinyağı benim 😂😂
Tiktir git diyesim geliyo ama diyemiyorum 😂😂😂
En sinir olduğum durum
Kendi sinirimi zıplatır
Tribe triple karşılık verilir.
Onu haklı hale getirirdim.
Tribin alasını gösteririm eşime
Umursamam sessizliğimle cezalandırırım.
Anlayış anlayış.
Orda zaten konuşmayı bırakasım geliyor
Hiçbir şey demem bazen susmak en güzel cevaptır
Tribi umrmda olmz
Ona şunu deyin ; susAM
Konuşmam
umursamam
Daha fazla trip
hayatımda tutmam..
Cevap vermem.
hic sevgilim olmadi
Bende trip atarım.
evgilim olmafı ki
Ayrıl gitsin
Sert olur. Terslerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar