Neden bazı kızlar evlenince ya da nişanlanınca diğer kızlara tatlım/hayatım diye seslenir hep merak etmişimdir?

Bunlarin bir de erkek versiyonu vardir arkadaşlarına koçum/aslanım falan derler neden?
Güncellemeler
+1 yıl
Yaşıtınız insanların değişip size bu şekilde davrandığını düşünün.
Neden bazı kızlar evlenince ya da nişanlanınca diğer kızlara tatlım/hayatım diye seslenir hep merak etmişimdir?
Cevapla