Doğulular yani Kürtler neden boşanmaya bu kadar soğuk bakar, asla istemez?

Sevgilim "bizde boşanma yoktur, küslük olursa da mutlaka barışmaya çalışılır" dedi. Neden diye sorunca da "namusunu başkasinın altına koymuşsun gibi olur" dedi. Neden istemezler boşanmayı? Kendileri anlaşamazlarsa da boşanmazlar mı yani?
Doğulular yani Kürtler neden boşanmaya bu kadar soğuk bakar, asla istemez?
Cevapla