"Severek ayrılanlar bilirler ayrılığı". Severek ayrıldınız mı hiç?

Seversiniz ama mecbur kalırsınız ayrılığa. İkinizde karar kılarsınız bitsin diye söz biter suskunluk başlar yarınlara... Bir acı kaplar yürekleri , melekler küser , aşk küser, ayrılık utanç duyar severek ayrılanlar karşısında...
***Susmalı insanoğlu. Konuştukça batıyor yaşanmışlıklar...***
***Susmalı insanoğlu. Konuştukça batıyor yaşanmışlıklar...***

Bir şarkı bıraktı sessiz fısıldayan bir seher yeli kulaklara dinle dedi dinledi herkes şu an...


Severek ayrılanlar bilirler ayrılığı
Severek ayrılanlar yaşarlar pişmanlığı
Çok uzak şehirlerde aynı çarpar iki yürek
Çok uzak bir şehirde beklendiğini bilerek

Gün gelir için yanar elin gider mektuplara
Gün gelir beni ararsın gözün dalar uzaklara
Yaz gelir sıcak olur akşam sahil yollarında
Her adımda beni ararsın gözün dalar uzaklara

Rüzgar aşkımı kucağına alsa
Dağları tepeleri aşsa saçlarına ulaşsa

Severek ayrılanlar bilirler ayrılığı
Sen benim eş ruhumsun
Unutmuş olsan hissederdim,
Unutmuş olsan yanımda durmazdı her sabah hayalin
Seni görmek için geri geldim
Sen gideli çok olmuş
Nereye gidersen git
Çantanda bir resmim aklında gülüşüm olsun
Ben seni gerçekten sevdim
Bitmez demiştim, bitmedi...
"Severek ayrılanlar bilirler ayrılığı". Severek ayrıldınız mı hiç?
Cevapla