Sevgiliniz sizinle buluşacağı gün sizi ekip arkadaşları ile buluşmaya giderse tepkiniz ne olur?


Beni ekip arkadaşlarıyla buluşmasındaki sebep ne mesela? Keyfiyen arkadaşlarına tercih edilmiş isem gereken tepkiyi gösteririm.
Anlatım bozukluğu yaptım sanki.
Olacaklardan ben mesul degilim 😤😂
Ortada önemli bir durum yokken gitmişse beni kırmış olurdu.
Teşekkür ederim. Öte yandan ayrılık sebebi de olabilir aslında. Sana hak veriyorum :D
Bende oraya giderim.(^^)
Cevap
24Cevap
Bunu yakin arkadaşım yaptı sildim hayatımdan mesaj atti tekrar bulusmak için musait değilim dedim. Eger sevgilim yaparsa da artık bulusacagımı sanmıyorum o yüzden onun da sonu aynı 😕Bulusmak önemli bir şey zannimca ozlemekten, değer vermekten gecer.
Önümüzdeki bir kaç ay yüzümü göremez, sesimi bile duyamaz.
Yaptiginin kesinlikle bir aciklamasi olamaz ve bu durum onun sorumsuzlugunu gosterir bunu da tekrarlayamamasi ici ondan ayrilirdim ama o ayrilmak istemezsede bunu yaptigina bin pisman ederim.
Kendisi bilir görüşebilir herkesin özgür bir iradesi var. Sorun yapmam. Umrumda bile olmaz. O gün canımın istediği ilk şeyi yaparım sadece
Eğer geçerli bir bahanesi varsa dert değil... keyfinden eker ise zaten birdaha buluşmak için beni bulamaz
Sevgilim olarak kalamaz.
Nefret ederim bu tür şeylerden.
Bir kez yapmışsa bisey demem ama devamlı yaptığı biseyse tavrımı ortaya koyarım
beni ekip oraya gitmeyi tercih ediyorsa orda kalsın dönmesin :)
Önemli bir gün için bir şeyler planlamışsak kızarım, normal bir günde kızmam bile
Bı dahaki sefere o hevesle buluşmayı beklerken ben de onu ekerim
Saçmalık. Artık arkadaşlarıyla geçirebileceği vakitlerin arttığını söylerdim.
Madem bulusak dıe sozlestık lafının arkasında dur gevşek der ağzına küreklen vururum:))
Erkek arkadaşlarıysa elbette gidebilir ekibin için de kızlar varsa 🔫🔫🔫
Neden beni ektiğini sorarım sonra sorgularım acaba benimle vakit geçirmekten keyf almıyor mu diye
tepki sevgiliye verilir..
o benim eskim olduğu için, tepki vermem...
Sinirlenirim. Arkadaşlarıyla buluşabilir ama bana sözünü tutmaması sadece sinirlendirir
Gitsin problem değil.
Bende aynısını yaparım 1 defa
Görüşmemek dileğiyle derim.
Diğer sevgilimle buluşurdum
ı want to play game canını okurum
xcasdve
Birdaha asla görüşmezdim.
Ekip arkadaşlarıyla bir ömür happy happy
Bu zihniyeti beklerim yeni nesilden
İntikam alırım sonra da arkama bile bakmam
Bir daha buluşamaz benimle olur biter
Ben de bir gün önce bir şey var bir şey değil
Beni niye çağırmadın derim :/
Burnundan fitil fitil getirir terkederim
Sevgilim olmaz o saatten sonra
Tarafını seçmiş yollar ayrılır.
Bu onun için hiç hoş olmaz.
Beni ekerse çimlenirim
Olabilir hiçbir şey yapmam..
Arkadaşlığa terfi ederim.
çok kötü olur bir kere olmuştu
Cok fena acısını alırım
Kara büyü yaparım.
Olay olay 😂 gittiğine pişman olur
Burnundan getiririm😒
Ne yapacaklarına bağlı.
Konuşmam
Ayrılmamda çok gıcık olurum ya
Burnundan getiririm
yazık olur..
sinir olurum !!!
Ayrılırım.
Sert olur
Bitiririm
Biter o ilişki
trip atarim konusmam
Çok bozulurdum.
Kavga cikartirim
Ayrılırım
Büyük kavga çıkar
Beni kaybeder.
Eyi eyi
severim onu :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar