Kaybetmekten korkmam arada kalacağı iki erkekten biri olmak istemem. O an aklında sadece ben olmalıyım. Acaba dememeli. Zaten değer vermeli, zaten kendisi de beni düşünmeli, ben düşünürken güzel duygular beslerken her şey bir anda gelişmeli. Bir birimizi hissetmeliyiz. Hadi sevgili olalım gibi bir başlangıç olmamalı. Yani kısacası benim için kaybetmek diye bir şey yok başkasına kaptırmak diye bir şey de yok. Sadece ben ve o olmalı
böyle bir derdim olmaz allah için seviyorum allah için bırakırım allahın emrine uymuyorsa zaten bana eş olmaz efendim beşeri htam olursa onu gideririm böyle bir mazeretim yoksa naz cazı sevmem ya olduğu gibi görünüp inandığı gibi yaşıyacak yoksa yaşadığı gibi iman edenlerdense zaten bana yaramaz efendim
etmem acele işe seytan karışır hadi onu gec nasip diye bir sey var hadi onu da gec o bana gelmediyse iş son raddeye geldiyse ben neden onu alayim ki? hadi onu da geç tercih konusu olmak bana göre degil
Kimseyi etkilemek için uğraşmıyorum, nasipse olur kafasındayım.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Otururdum gadasi. Napim belki benim önüme başka kısmet çıkar. Malum ailemin kulağına gitmesin "Gizli Kullanıcı oğlanın birini kendisine aşık etmiş va vah." diye.
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Hoşlandığınız kişiyi başkasına kaptırmamak için en hızlı şekilde atağa geçmeniz gerekse, onu nasıl etkilerdiniz?
En İyi Cevaplar