Benim 182 boy fiziğim düzgün thor vücudu gibi vücut hatlarim yakışıklıyim ama bu aralar psikolojik çöküş yaşıyorum... ?

Benim hayatım çok güzel yakışıklıyim fiziğim düzgün denize falan gitsem herkez bana bakar. Thor vücudu gibi vücut hatlarim ne fazla ne eksik kas yapısı var tam dengeli ama kendimi bu aralar hiç beğenmiyorum aynada falan üstümü giydikleri mı yakistirmiyorum herkes benim birden çok kız ark olduğunu sanıyor fakat yok. Eskiden relax yaşayan biriydim her türlü kızla arkadaşlık yapardım sağlam parlak çürük ama yaşım 25 oldu dindar yorumlar yapıyorum ama öyle değilim neden böyle oldu acaba. Eskiden mahallenin kızları evimize gelirdi anneme oglun beni sinemaya çay içmeye götürsün derdi hatta eve temizliğe gelirdi kaç tane kız. Ama hepsi bir anda durdu aylık 2 3 bin tl giysiye para veririm çok mu havalı sanıyorlar beni anlamıyorum sadece çekingen ve utangaç biriyim. O kadar kız bakıyor ben başımı yere eğerim ama yok abi olmuyor sevgili mevgiki... Cakmalik kız olsa şimdi 5 10 tane bulurum. Kizin biri bana fena beddua etti bundan yemin ederim eminin iki yakam bir araya gelmiyor.. artık kendimden soğudum aynada tipsiz birini görüyorum herkez tam dersini iddaa ettiği halde.. oz güven falan filan bitti yerlerde... Ortam falan bile bitti soktugumun hayatında bir anda @@@@@
Benim 182 boy fiziğim düzgün thor vücudu gibi vücut hatlarim yakışıklıyim ama bu aralar psikolojik çöküş yaşıyorum... ?
Cevapla