
"Çok muhabbet tez ayrılık getirir" derler peki sevgililerin ne sıklıkla buluşması idealdir?

Bulusmakla ilgi bir sikinti yok o atasozunde bence. Insanlar birbirleri hakkinda ne kadar cok kendileri hakkinda seyleri paylasirlarsa bibirlerine olan meraklari ve ilgileri azaliyor. Birbirlerini taniyan, birbirlerinin nasil davranacagi bilen ya da kestiren ciftler birbirlerindan daha cabuk sıkılırlar. Muhabbet ve sohbetin birbirleri hakkinda degil, cevreye, gundeme, gelecege vb. yonelik olmasinin iliskiyi uzattigini ve diri tuttugunu dusunuyorum. Ciftlerin birbirlerini tanimasinin zamana dagilmasi gerekir. Yani siz kendinizi tanitmayin birakin karsi taraf sizi tanimaya calişsin derim ben.
İlk zamanlar karşılıklı tanışma duygusu içinde görüşülür, bir çok şey öğrenilirken aslında kaçışlarda başlar. Bu bedenle flört, söz/nişanlılık dönemlerinde bir birini özleyecek sürelerde görüşmek sağlıklı ve akılcı olur, örneğin 3 günde bir;hafta 1 vb. gibi süreler
Görüşüp eğlenmeyi bilmiyorlarsa yılda bir buluşsunlar. Ben müsait olduğum her an görüşürüm, müsait olmadığım zamanlarda da o gelsin yaptığım işi izlesin://
Biz yılda 2 kez görüşsek bile ŞÜKÜR EDİYORUZ. O bir yerde ben bambaşka bir yerde. Mesafe zordur. Ama kıymetini biliyorsun
Ne kadar mesafe var aranizda
Şanlıurfa- Bulgaristan
Ooo bende sevgilinden uzak şehire yaz okuluna gittim bugün çok kötüyüm
Sevgilimden
Benden bir tavsiye mesafeler ne kadar uzak olursa olsun. Gerçekten seviyorsan ve seviliyorsan var geçme.
1 buçuk ay sonra gitcem zaten ama çok özlüyorum daha şimdiden sen nasıl dayaniyosn
İnan nasıl dayandığımı bilmiyorum. Ama iki kelime ÇOK ZOR
Sesinide 1 aydır günde 2dk duyuyorum
Neden konuşmuyor musunuz sesini duymuyosn
mesaj olarak yazdım
Cevap
28Cevap
Birbirini seven her yönden uyumlu olan iki sevgili her gün de görüşse birliktede yaşasa sıkılmaz..
Belirli bir süre olmamalı. Gidip sonuçta plan yapılacak bir şey değil. Bir insanı seveceğini 5 yıl önce planlayamazsın veya onu ne zaman özleyeceğini, ne zaman sarılmak isteyeceğini, ne zaman koklamak isteyeceğini. Düşünülmemesi gereken bir konu. Her dakika kuruntu haline getirilip hadi buluşalım diyip buluşulmadığı takdirde sorun çıkarılmamalı. İki farklı hayat ve farklı yaşantı olduğu bilinmeli zaten gerisi plan yapmadan kendiliğinden gelicektir. Öyle bir ilişki olursa akışına bırak gitsin, eğlenebileceğin kadar eğlen, sevebileceğin kadar sev. Öyle olmazsa sevgilini bile ne kadar seveceğini planlamaya çalışırsan sevmenin ne değeri kalır ki?
👏👏👏👏
Hep oyle oluyo zaten herkese akil veriyozruzda kendimize cimriyi
Belki xe
Haftada bir iki iyi. Fazlası ilişkiye zarar verebilir. Aradki özlemi sevgiyi bitirebilir. Ben hergün görsemde böyle bişey olmaz ama karşı taraf için aynı olurmu bilmiyorum.
Çok buluşmak değil de , çok konuşmak olumsuz olabilir. Tabi arada insanlar boşluklara ihtiyaç duyar. Kimseyi sıkmamak lazım.
Bence sevgılılerın haftaa sa en fazla 3kez bulusması yeterlı hergun hergun bulusurlarsa bırbırlerınden soguyabılırler 😜😏
Haftada 3 kez çok değil mi zaten
@sevgivarsaherşeyolur bencede haklısın haftada 3fazla oldu 1 yeter 😎😁😁
Ozlemek ile unutmak arası iyi belirlenmeli. Çünkü fazlaca ayrı kalmakta iyi değil dengeyi kaçırdığın an ilişkinin sonu gelmiş demektir
Doğru iki tarafında birbirini özleyeceği kadar zaman gerekli. Haftada iki üç gün iyi gibi fazlası Zararlı
Bence o tamamen size ve karsınızda ki insana baglıdır. Muhabbet ayrılık falan getirmez bunu getiren insanların oynak düşüncesidir
Kizlarin sabit ve salakca kurallari iste konusmasini bilirsen yillarca konusursun diyorum ben.
Her saniye konuşmasınlar yeter ben sevmem zaten öyle birini
Valla biz ayda 1 bilemedin 2 dir bize göre ideal 👍
Çok az. Evli misiniz yoksa
Evli olsak hergün görüşüyoruz derdim 2 senedir sevgiliyiz
Bu kadar az görüşüp ilişkiniz devam ediyorsa helal olsun size👏 Ben her gün görüşüp 4 sene devam ettirdim😂 Bana garip geldi bu yüzden
Ailem biliyo evden onlardan izin alip cikiyorum yaşam tarzlarimiz farklidir babamdan 2 kere bile izin almak cok geliyo bazen utaniyorum sevgilimlede ayni memleketli oldugumuz için sorun olmuyo
Anladım. İyiymiş 👏
Napalim yani görmeyelim mi sevdiğimizi:))
Haftada iki kötü ihtimal
İmkan varsa hergün bir kaç saat imkan yoksa en az haftada iki
2 haftada 1 en ideali, fazla içli dışlı olmak usandırır..
Haftada ya da iki haftada bir yeterli zaman bence
birbirinden bıkılmadığı sürece devam eder buradaki muhabbetten kasıt bıkmak bence
Derlersede o menfaat dudkunu kisiler icin soylenmis soz.
Bayramdan bayrama buluşulmalı.😕
Çok muhabbet tez ayrılık da bence boş muhabbet tez ayrılık karaktere meselesi sohbet muhabbet önemli imkan varsa her gün buluşmanın bir önemi yok.
ruhi çenet gibi adamsın valla :D
EyvAllah kardeşim senin güzelliğin 😊
çok saçma , onlar konuşmayı bılmeyenlerın turettıgı söz dizisi sadece !!!
Buluşmakla bitmiyo ki. Aradaki mesafeyi saygı çerçevesini korumak gerekir iş orda bitiyo
Buluşmaya gerek yok ya sevgili de yok zaten hiç birşey yok
Seviyorsan ve mümkünse her gün görüşmekte sorun yok bence.
Özledikçe ve Özlem burnunu sızlattıkça buluşulmalı artık ne zamana özlenirse :)
Katılıyorum.. cunku arada hasret olmalı özlem olmalı ne o hergun her dakka başı konuş konuş konu biter
Haftada iki kez. D :D
bence de çok doğru çok muhabbet ayrılık getirir çünkü bir süre sonra paylaşılacak birşey kalmayacak ve sıkılacaklar o yüzden hafta 2 gün buluşma idealdir
Bence Ne kadar çok görüşürsen o kadar çok bağlanır ve birbirinize alışır daha çok seversinşz
Haftada bir buluşma günde max 3 saatlik konuşma bu da ara ara tabii ki naptın ettin diye yeter darlamayın adamı
Sıkılmadığın sürece her gün olabilir ki seven insan da sıkılmaz
Sevgilin bile olsa cok sıkı fıkı olmak kucuk sorunlar cikarabilir bence her sey dozunda olmali
Sevgili insanı değilim yapmamak tercihim
olmaması makbuldür 🤣
Haftada 2 kez
Haftada 2kez idealdir
Gözden ırak olan gönülden de iran olurmuş.
Senede 2 kere kafi 😏
Hafta da bir kere normal bence
Her gun bulussak her saat konussak yetmez bana
Bu söze anlam veremiyorum. Yanlış
3 günde 1 iyi gibi sanki
bir tık özlem kalıcak şekilde
Seven insanlar bence bir birinden sıkılmaz
Sevene yetmez bile diğerlerini boşver gitsin
Gözden ırak olan gönülden de ırak olurmuş.
Mesafe korunmalı her zaman
bence uzaklık ayrılık getirir
Senede bir falan
Aynen be yaa
İki insan birbirinin yarısıysa bunlar fasa fiso
bencede aynen katılıyorum
Haftada üç iyidir
Hafta da bir
Katılmıyorum
Yılda 1
Özledikleri zaman.
Haftada 1
Haftada 2 ideal :)
Her gün haha: )
3 yılda 1 kere
Ayda bir yeterli 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar