Bunun sebebi tahminen şudur : Çirkin erkek alternatifi olmadığı için olabilecek tüm kızları dener , alıcısı yok denecek kadar azdır ve hemen herseyi feda etmeye hazırdır , insanlar ise kendini ayrıcalıklı hissetmek ister. Burada da yakışıklı erkek devreye girer , onun zaten alıcısı çoktur ve alternatifleri vardır. Yakışıklı biri ilgi gösterdiği zaman kadınlar kendini ayrıcalıklı hisseder , onları değil beni seçti diye düşünür ve yelkenleri suya indirir.
Ama işin özü belki de ikisi de aynı sayıda kadına aynı şekilde yaklaşıyor , ama yakışıklı olan buna "hakkı" varmış gibi görünürken, çirkin erkeğin buna hakkı yoktur. Böyle görünür. Kızlar için de geçerli bu tabi.
Dış görünüş e önem vermemek ileri seviye bir olgunluk ve yaşanmışlık gerektirir. Böyle bir anlayış beklemeyin insanlardan derim kolay kolay öyle bir insan bulamazsınız.
Kadınlarda olduğu gibi erkeklerde de var bu durum. Ayrım yapılmamalı. İnsanlar etkilendikleri fiziksel görünüşlere içten içe bir bir duygu besler ve bu göz algılamasını temel seçtiği seçiciliğinde merhamet, af ve şans verme girişiminde bulunması gayet doğal ama etik değil. Dediğim gibi göz ve bedensel tatminliğini ön planda tuttuğundan, kaybetme korkusu, önem verme gibi davranışlar sergiler. Beğenmediği insanlarla uğraşmamak için onlara itham ederek kendi içinde kendisine karşı meşru olmak ister. Bu sayede iç hesaplaşmasını kısa kesmek için bahaneler türetir. Tıpkı görünüşünü beğendiklerine yaptığı gibi. İnsanlar kendilerini kandırmayı sever. Sonucu ise çoğunlukla, hayatına olumsuz yansır.
Doğru bir tespit katılıyorum. Tamamen içgüdüsel bir şeydir. dış görünüşü beğendiği bir profilse psikoloji devreye giriyor ve kendini çapkın diye teselli ediyor beğendiği biri olduğu için kötümser davranamıyor ama tam tersi kötü bir profilse abaza pislik adii gibi düşünceler oluşuyor hemen
Tip olarak haklısınız ilk etapta olabilir. Yakışıklı erkeklere nazaran bizim daha dikkatli şekilde yaklaşamamız gerekiyor. Bu hepimizin bildiği bir gerçek. Ancak her yakışıklı erkek iltifat etti diye sevinen hemen kucağına atlayacak kadınların ilgi odağının başka şeyler olduğunu düşünüyorum. Yani hemen atlayan o kadınlar benim gözümde anne olacak karakterlere sahip değiller. Üzülüyorum o kadınların çocuklarına...
Şaşırtıcı şeyler değil bunlar. O kadar alışkınım ki bu gerçeklere üzerine konuşasım bile gelmiyor neredeyse. Bazı erkekler hala hayal dünyasında ama. Bas bas bağırıyoruz kadının güzelliğine kanıp içini de güzel sanmayın, kadınlar her zaman melek değildir diye.
Yakışıklı bir adam sarkıntılık yapsa ya da tanışmak için adım atsa kızlar istemem yan cebime koy şeklinde cilve yapar ancak tipsiz bir erkek yapsa hayvana bak diye aleni hakarete uğrar. Erkeklerin bakış açısı ve yaklaşımı çirkine de güzele de genelde aynı olur ancak kızların çoğu için dış görünüş çok şeyi değiştiriyor.
Böyle bir bakış açısına hiçbir zaman sahip olmadım. Yapan erkeklerde vardır yoktur diyemem ayrıca bunu gördüğüm kadarıyla yapan kızlar ''samimiyetten uzak'' gibi durumda olmaları o kızları fazla itici yapıyor. Yazık dişiliğini cinsiyetini kullanarak bir şey zannediyor kendini.
Çünkü şöyle bir algı var. Yakışıklı erkekleri birçok kız beğenir zaten yani onlarin sürekli birinin peşinden koşmasına gerek yoktur kızlar zaten yeterince kovalar onu :) Ondan eğer genelde kızlarla ilgilenen bir tipse herhalde çapkın diye düşünülür :) Yani zaten abaza olma ihtimali yok ilgiden dolayi diye. Ama diger taraf her türlü daha az ilgilenildigi icin kız pesinde kosunca abaza diye düşünülür. Hepsi de aynı şey işte. Ha yakışıklı ha çirkin flörtöz insanlara böyle kulplar takılıyor.
Tam tersi hiçbir erkek çapkın olmaz benim gözümde p. Ç olarak görüyorum ve yakışıklıları öyle görüyorum normal veya çirkin iltifat ederse hoşlanıyorsam konuşurum oda anlar hoşlandığımı hoşlanmıyorsam cümlelerim kısadır teşekkürler gibi oda anlar hoşlanmadığımı
Kadınlar eskisi gibi iltifatla kandiklarini sanmıyorum. Eskiden yakışıklı ol iltifat et tamamdı da şimdi çirkin de yakışıklı olsa da zor işin. Çirkin olunca abazan gibi görülüyorsun dediğiniz gibi. Yakışıklı isen. Kız diyor bu ibine Allah bilir kaç kişiye aynı iltifatla yavsadi diyor. İltifat dışında ek özellikler istiyor şimdiki kızlar.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bu soru altında kızların 180 derece döndüklerini izlemek bana keyif veriyor 🙂 Nasıl oluyor da ikiyüzlülüğünüzü bu kadar ısrarla koruyabiliyorsunuz anlamış değilim 🤔 Ben bile bir noktadan sonra pes ederdim Abicim itiraf edin işte Siz de rahatlayın biz de rahatlayalım Nasıl bu kadar yalancı sinsi yılan iblis şeytan olabiliyorsunuz anlayamıyorumki! Sorunun cevabına gelince Dış görünüş onlara karşı olan bakış açımı zerre etkilemez Kadınların aksine!
4
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Taciz kadının kaynağını beğenmediği yerden iltifat almasıdır dolayısıyla güce tapan pice yavşayan kasa sırnaşan lükse boşalan kadın ırkı kötü çocuklara sorgusuz sualsiz sonsuz itaatle diz çöküp geyşalık yapıp onların lolipopunu yalarken kendilerine selam veren efendi erkeği bile sapık görürler güce tapıcılığınızla riyakarlığınızla adaletsizliğinizle hepiniz kahrolun kahrolun kahrolun
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Çünkü çirkin erkekler her kızda şansını denerler ve olumsuz yanıt alırlar çünkü adı üstünde kızların beğenmeyeceği tiplerdir bunlar. Yakışıklılar ise çoğu kızdan başından beri yüz bulup bir kaç günlük de olsa sevgili olur. Ve bir çok sevgilisi olduğu için “çapkın” yakıştırması yapılır onlara.
Çok yakışıklı değil ortalama belki ortalama altı belki bir üstü civarda bir tipim var. Her kıza atlamam herkese yazmam. Çok güzel kız arkadaşlarım oldu. İstediğim zaman kız arkadaşı bulabiliyorum. Sadece istemeye bağlı. Sorun sana şu sen mi aptalsın böyle düşünüyorsun yoksa ben mi kendimi çirkin görüyorum. Bilgim dahilinde kadın genelde karakterli ve sağlam duracak erkek sever tipten ziyade. Böyle düşündüğüne göre sen ne tarftasın oradan mısın buradan mısın bilemedim ben şimdi 🤔
türk kızlarının çoğu böyle iki yüzlü işte yabancı kız deyincede hemen köpürüyorlar. çirkin ya da fakir begenmedikleri yapınca abazan olur sapık olur. ç zengin yakışıklı yapınca çapkın olur. bunu yapanlara herşey müstehak işte o kızlara şerefsizlik yapan erkeklerede bravo
okulda bu yüzden adım abaza sapık olmuştu kızları pazarlayanlar var ya adını sen biliyon ona varana kadar dediler ama hiç biri çapkın demedi tipime sokam
kızların görmemişliğidir ondan. çünkü genelde yakışıklılara niyetlenirler. çirkinin ilgisi onlara itici geldiğinden kızlar kendlerine yakışan yakıştırmaları yapar. tipik ergen kızlar ;)
Çok şükür ne sapık ne çapkın damgası yedim bu yaşıma kadar. Birine iltifat edeceksem bile edebimle rahatsızlık vermeden açıklamasını yaparak söylerim. Çünkü ben nasıl iyi adım atarsam öyle adım görürüm.
hayatın yalan olduğunun kanıtı. çıkar dünyası, hersey işine geldiği gibi algılanır. bu yüzden insanlara kendini anlatmaya calışmamak lazım, ne isterse onu anlarlar. boşuna kendimizi paralarız. konuyu saptırdım sanırım
Parası olunca hepsi çapkın olur farketmez. Toplum ahlaki bozuk çünkü. Paraya endeksli bir kıyaslama ölçütleri var. Ama onun yanında dünyanın en fazla vergisini verip en az hizmetini alırlar. Değişmez bu hep böyle gider.
Şöyle bir yorumlara baktım da daha neden böyle yapıldığını bilen yoksa veya çoğu yalanlamış, şimdi şurada sosyal bir deney yapsak sorunun doğrulu çok net ortaya çıkar da neyse artık
Yalışıklı erkeğin her türlü gideri vardır çünkü kızların gözünde :) yakışıklı mısın şöyle bir bakış at ayy çok tatlı derler. Yakışıklı değilsin ve baktın mı ne bakıyon be abaza derler :)
Fakir yapınca röntgen zengin yapınca dalgınlık konuya gelelim insanlar seviye. sistemine büründüğü için bu. Da bakış açısını etkiliyor. hatta hayatındaki jest mimiklerini bile kişiye karşı
İnsanlar komik bir şekilde inkar etmeye devam etselerde, güzellik dünyadaki paradan sonraki en önemli şeydir, güzel bir kızın bir erkeğe yaptıramayacağı şey yoktur, karşısındaki de yakışıklıysa o başka
Bazı kızların capsızlığından kaynaklı biri problem bizde karşımıza konuşalım diye güzel kız alıyoruz ama ağzı cümle yapmıyor büyük boy cips paketi misali büyük diye alıyorsun 5 1 i dolu çıkıyor 🙃
Çünkü bu kız milletini adam tipsiz s sevmeye hakkın yok Sevmeye de hakkı yok öyle görüyorlar bu kız milleti onlar için Varsa yoksa yakışıklı olacak parası olacak
Olursa pulun olur çulun, olursa çulun olurlar kulun misali. Yakisli erkegin cevresi ve tecrubesi oldugu dusunuldugunu icin boyle bence. Bir de karsi tarafin iltifat edeni nasil gordugu ile alakali.
Arada fark var yalnız, iltifat cümleleri ve abazalik cümleleri farklıdır, iltifat kişinin görünüşüne veya kişiliğine yorum yapılırken abazalik cümleleri belden aşağı yapılan yorumlardir
Sadece gözlerinle bakarsan yanılman kolay olur insanlar böyledir yüreği güzel insanların değerini anlamaz gözün verdiği güzelliği kullanmaz yüreğinin istediğini değil gözünün dediğini ister evet biz insanlar🙏🌹
Ben Türkiye’de ilk adimi atan kız görmedim en lisede vardı ergenliğin verdiği heyecanla adim atan kızlar sonra onlar da makyaj yapmayı öğrenince nesli tükendi
O kadar on yargilisin ki olayı tamamen yanlış anlamışsın, sevmek ne suç nede ayıp hatta kadınlar erkeklere göre daha duygusal oldukları icin daha kolay asık olabiliyorlar sorun şurda askından olse de gidip en azından bir merhaba bile demiyor kadın
😂😂😂aksine manda gibi sisko ve fetbazdi ama herkes hak ettigini yasar bana gercekleri ogretti amac erkeklerin... kmek zaten ben vaktimi bosa harcamam sizin gibi ergenlerle buyuyemiyonuz siz
Ben bakireyim onlarca kizi seven yakisikli bir erkegin kanalizasyondan farki da yoktur benim icin karakter onemli olan param var bende estetik olurum makyaj yaparim taniyamaz kimse
@HardFastFierY bence alakali. Sana gore alakasizdir ama goruyoruz😊 kiz fok baligi gibi konusuyor az isve cilve sempatik oluyor. Bence kandirmayalim ve sekilci oldugumuzu kabul edelim
yakışıklı erkeğin güzelsin demesi yeterli, çirkin erkek gerçekten etkili, yaratıcı iltifatlar bulmak zorunda, aksi halde adı abaza olur. Nerden mi biliyorum? profildeki resmime bakarsanız anlarsınız.
Șekilcisiniz ve zihinleriniz cogu zaman acabalarla dolu ondan :)
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
bence dış görünüşün de etkisi var tabi ama karşı tarafa kendini özel hissettirip kibar konuşan ve sınırı aşmadan iltifat ediyorsa hoş birşey çapkınlık olarak da görülmemeli bence.
Abaza adı üstünde bel altına çalışır. Çapkın biraz daha masum hali yani ayran gönüllü olmak. Bir kızla yetinemez. Abaza da nefes alsın yeter mantığı var.
Sen erkeksin zaten bu ayrımı anlayamaman normal. Biz biraz daha ince düşünürüz detaycıyız. Benim görüşüm böyle. Abaza her kıza kayar ama çapkının gönlünün kaydığına bakar.
Yani şimdi sen diyorsun ki sahip olduğu imkanlar veya vücut tipi direkt tipinin bı önemi yok senin dediğin gibi masum ama 2 ye istemsiz gönlü kayan çapkın nefes alsın yeter ben elektrikte alırım santralde kurarim diyenler abaza.( Ben sadece şunu demek istedim çapkın veya abaza her neyse birini rahatsız edecek derecede iltifat edenler abaza olur düzeyli bir şekilde iltifat eder karşılığını alamayınca edebiyle gider dediklerimiz çapkın olur.) Düşüncem şahsen
Tamam işte birbirine yakın gibi görünür ama arada ince bir çizgi var. Abazalar aşırı ısrarcı. Çapkınlar seçici ve dediğin gibi laftan anlayan tipler zaten etrafı kızla doludur çoğu çapkın kızların ilgisini çeker o yüzden kimi sempatikliği ile kimi tipi ile kızları etkilemeyi çok iyi bilir. Ama abaza kız yoksunudur bodoslama dalar mevzulara sapık sapık davranışları vardır. 😊
İşte onlar abazadan öte terbiyesiz edepsizdir kitap yoksunudur mesela konuşmayı da bilmez oysa olsa can Sezai karakoctan bir iki güzel kelime çok şey yapabilir ama genel olarak yeni oluşan mantıkta tüm yakışıklılar çapkın tüm cirkinler abazadir bu yazdıklarımız sadece yazıda kalır 😁😅
Çirkinide yazıyor yakışıklısıda ama kara kaşına gözüne yazmıyorlar kız olduğun için. Bu gibiler abazayıda geçtim iticiden de iticiler insan değiller hatta.
Genel anlamda konuştum. Her kız kendine güveniyor zaten. Sonunda ya 1 kilo pudra ya da 1 kilo fondötenle çıkıp sanki rihannaymış gibi ego kasıyorlar yazık yani. Bunda daha çok erkeklerin sucu var. Kız maymun gibi bişey yanında filinta gibi çocuk, ulan o kadar mı beceriksizsin, git güzel bir kız tavla, durum böyle olunca da çirkin kızın bir tarafı kalkmaz mı? Çirkin kız o egoyu kasarsa, güzel kızın halini düşünemiyorum bile
En İyi Cevaplar