Sevgiliniz bana mesaj atarken "emoji" kullanma derse tepkiniz ne olur?


Bu " 😂😊💕😒🎶❤😍😏😉😘😙😗🌿😑❄🌹😈☺😭🙈🎈☺😊😀😁😂😃😄😅😆😇😈😉😯😐😑😕😠😬😡😢😴😮😣😤😥😦😧😨😩😰😟😱😲😳😵😶😷😞😒😍😛😜😝😋😗😙😘😚😎😭😌😖😔😪😏😓😫🙋🙌🙍🙅🙆🙇🙎🙏😺😼😸😹😻😽😿😾🙀🙈🙉🙊💩👶👦👧👨👩👴" böyle gider.
En çok hangisini kullanmayayım mesela deyip bir sürü emoji gönderirdim muhtemelen :)
Emoji kullanmayınca ciddi olduğumu söylerler. Emoji kullanınca da ciddiye almazlar. Sevgilim olursa ve bunu derse kesin ayrılırız 😏
Sevgilim yok o halde kullanma diyen sevgili de olmuyor..
Ama eğer olsa kabul etmezdim emojisiz hayat geçmez.. :D
Cevap
43Cevap
Emoji atmamış halim ciddi ve tripli halimdir. Burnundan getiririm 😄
Trip atacak başka konu bulamayıp son çare olarak emoji kullanma diyorsa ilişki iyi gidiyordur, kullanmaya devam ederim 😏
Değişik misin derim :/
Artık yeni dönem Animoji ben de Animoji yollardım 😂
Atmam..
Emojileri günümüzde sadece duygu dile getirimi olarak görüyorlar ama , emojilerden önce napiyorlardi cok merak ediyorum :/
Onun ağzına. .. bana emoji gönderme de ne demek varki kullaniliyor
Duygularımı nasıl belli edeceğim diye sorarım.
Sende bana mesaj atarken harfleri kullanma derim😂😂
İlk sebebini sorarım sonra tamam yani; ne var kullanmam :)
Emoji atmadan konuşan insanları anlamıyorum ya çok ciddiymiş gibi geliyorlar ben hep gülücük atıyorum
bir onu demediği kaldi zaten onu da desin 🤦♀️🤦♀️
Sorun olmazdı. Ama bu sefer emojiyi mesajla değil kendim gösterirdim.
emojisiz hayat mı olur, belki sen abartmışsındır emoji işini ondan demiştir.
duygularımı emojilerle belirtiyorum diger turlu cok ciddi oluyor
Elim şu sıralar emojiye çok alıştığı için zorlanırdım ama dünyam yıkılmazdı.
Emojili ya da emojisiz ne farkı var? Neredeyse kullanmıyorum zaten benim için sorun teşkil etmiyor
Nedenini sorarım. Salak bir şey derse deli gibi emoji kullanmaya başlarım.
Kullanmam tepki vermem
Bunu ben derim büyük ihtimalle, o derse de işime gelir doğrusu.
Valla sevinirim kızlar kullanıyor diye kullanıyorum yoksa ne o öyle ponçik ponçik
O'dedi diye intahar edecek halim yok! Emoje istediğim kadar kullanırım.
Het kızın altına yorum yapmak nasıl bir duygu?
Bir daha kullanmam kullan dersede gel Yüzüm E bak anlarsın derim
Gerekiyor ise kullanırım. .
O ne ole duvar gibi ne güldüğü belli çok skcı olur
Sorun olmazdı.
Emojisiz asla ! 😇😇😇
Atmam.
Anlayışla karşılarım.
tamam aşkım gülücük gülücük kalp
Kullanmam çünkü bende sevmem
Zaten kullanmıyorum derim.
Tek derdimiz emoji olsun yollamam sorun olmaz
Öyle bir mal la sevgili olmam sanirim 😂
Zaten pek kullanmiyorum..
Buna da karışma artık derim 😒
Yemeğin tuzssuz oluşuna benzer sıkıcı olur 😒
İmkansiz cok kullaniyorum cunku 😂😂
Anlamassin ki o zaman ciddimiyim degil miyim
zaten kullanmıyorum kolay kolay
Şu ağlamalı gülmeli emojiyi sevmiyorum bu yüzden bir çok kişiye engel attım.
Kullanmam sıkıntı yok
Sanane la klavye benim derim inadima atarım
Olur derim pek sevmem emoji zaten
Nedenini sorarım mantıklı ise kullanmam
Random kullanırım artıkım 😂
Emojisiz yapamam ki ben 😐
Emredersin trip emojisi trip emojisi trip emojisi
Geçerli bir sebep söylemeden kullanmayı bırakmam
Eskiden emojimi vardı derim
Bilmem sevgilim olunca sorarım
Kullanmıyorum ki zaten
Büyük problem olmaz..
Benim için problem. Emojiler ile rahat ediyorum.
Devol derdim emojiler benim hayatım
Kullanmam.
Tamam atmam derken emoji atardim :)))
Kullanma derse kullanmam olur biter
Kendi resmimi atıp altına diyeceğimi yazarım.
Ayrı bir şizofreni.
sevmiyorum zaten. fark etmez.
sen bilirsin der kararına saygı duyarım..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar