Genellikle kısa boylu kadınların yanında hep uzun boylu erkekler var. Peki sizce uzun boylu erkekler neden yanında kısa boylu kadınları tercih eder? Bunun sebebi nedir?
Kısa boylu kadınların yanında neden 180'lik erkekler var?
Bu fotoğraftaki kadar aşırı bir fark itici duruyor da zaten gerçekten Türkiye'de inanılmaz uzun erkekler yok tek tük var aşırı uzun ama yani mesela ben her erkekle nerdeyse aynı boyda gibi geziyorum ve memnunum yani uzun olmaktan 😹😹😹 aslında uzun muyum bilemedim şu an neyse kendi kendime düşüneyim ben onu 😹😹😹
Ben 1.81'im şimdi ben uzun muyum? Hayır. Ben de minyon tercih ederim. Daha kadınsı geliyor bana. Daha masum geliyor. Sahiplenme, kol kanat germe duyguma daha yakın. 1.80 lik kadın mı olur ya. 😕
Ya sanki gören de Türk erkekleri çok seçici sanar. Kusura bakmayın da biraz eli yüzü düzgün kız gördüğünüzde hemen hoşunuza gidiyo yani boya takildiginizi hiç sanmıyorum ben.
Biraz daha devam ederseniz topunuzu site yönetimine şikayet edeceğim. Daha dün mesaj geldi ordan duruyor hâlâ o nedenle hesabı bulmak zor olmaz benim için
@kitsunegibiyim evet hem eski arkadaşım bir söz yine haklı çıktı eski dost düşman olmaz diye her şartta benim yanımda 😊 lütfen artık uzatmayın biz haklıyız
@Eggamzeee 20 yaşında bir kızın bana kardeş demesi ne kadar doğru bir davranış sorgulamak gerek. Evet taraf tutuyorum Çünkü tanıdığım bir arkadaşım. 😊 Taraf tutmayan telef olur
@Hayalperestpiyon___ hayalperest... tamam özür dilerim dediklerim için ama bir insanı köpek diye aşağılaman hiçte hoş değil lütfen lafını geri al ve git :)
@Hayalperestpiyon___ yorumlar kalktı ve yine ben kaybettim... hiyerarşi bu heralde 😂😂 haksız ve güçlü olanlar kazanır. Haklı ama güçsüz olanlar kaybeder... bana dangalak dedi deliye çevirdi bende ona cevap verdim... kısasa kısas yaptım ama ben suçlu bulundum 😒
"Ellerin ne kadar küçük" ilk kez elimizi tuttuklarında yaşadıkları o duyguyu , gözlerindeki ışıltıyı görmek harika bir şey. O şefkati ve derin sevgiyi hissedince iyi ki minyonum diyorsunuz.1.60'ım ve hiçbir zararını görmedim aşk boya bakmıyor :)
Sen sor diye, Erkek neden kendi boyuna yakın kızı istesin kız bir topuklu giysin erkekten uzun olur erkeğin gururu kırılır. yani mantıklı Amerika da erkek kadından ne kadar uzun olursa o kadar iyi olur deniliyor.
çünkü biz minnağız ve sevimliyiz uzunlar sevimli değil :D asdads. eşim 1.82 :D ben 1.60' ım "minnağım" diye seviliyorum sırf bu yüzden de uzun boylu olmak istemezdim. :D
Kizlar, neden uzun tercih etmeye calisir? Olup olmamasi, kimin uzun kimin kisa oldugunun bana gore hic bir onemi yok. Ancak gercek sevgiden yoksun, ve basit insanlar bu tur seylere takilir.
Bence hoş durmuyorlar. Karakterden karaktere değişir bu olgu. Kimisi minyon kadınları sever, kimisi dev adamları. Bence ne dev adam çok iyi ne de olması gerektiğinden daha minyon kız😀
Böyle ilişkiler daha dikkat çekici olduğu için. bardağın içindeki partikülleri dikkat çekiyor. ve insanların beyni şaşırtıcı bulduğu için bu ilişkilere odaklanıuor. oysa her Aralık’ta ilişki var.
Bağzı kadınlar :-) Dış görünüşe bakarak beden hesaplıyorlar Örneğin Ayakları büyükse gözleri iyi görür Kalçası büyükse gözleri iyi görür Boyu uzunsa gözleri iyi görür gibi :-)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sevgilim 1,80 bende 1.60 ım onun omuzumdayım ve kendisi uzun boylu kızları itici bulduğunu söylüyor. Kısa boylular zarif geliyormuş ona. Ki ben eskiden uzun boylu olmak isterdim ve uzun boylu kızları güzel bulurdum erkeksi gelmeye başladı
uzun kızların gözlerinin yükseklerde olduğunu düşünmüyorum aslında olan şu erkeklerin bir kısmı uzun kızlara ulaşılamayacak kadar yüksekte görüyor diğer kısmı ise at gibi kız mı olur diye düşünüyor bence türk erkekleri uzun kızların kıymetini hiç bilmiyor dhjhkjahgj
@LahmacunKafalıı doğru söze ne denir, haklısın ama bazı uzun kızların da gözünün yükseklerde olduğunu kabul etmek lazım diye düşünüyorum, genellememek lazım tabi
o doğru yani genellemeyelim tabi ama bende uzunum ama hiç öyle gözüm gönlüm yükseklerde olmadı hepimiz insanız boy bu önemli tabi ama uzun sportif kızların aşağılanmasını hiç anlamıyorum nasıl bir toplumda yaşıyorsak.
@LahmacunKafalıı aşağılanıyolar mı ben görmedim hiç sanırım küçük yerde yaşadığım için, ben her zaman sevmişimdir sporla uğraşan bayanları, sen de uğraşıyo musun
Bariz belli ise bence erkek çok tercih etmez ama sevmek başka birseydir eminim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kısalardan hoşlanıyor kimisi.. Ben 155im sevgilim 183. Minnakım diye sever hep. Kısa kızlar uzunlara göz dikiyor değil her zaman düşündüğünüz gibi.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Erkekleri cezbeden seks sırasında partnerinin ufak tefek olması aslında. Hardın ürünüdür bu. Ufak partner herşeyi ufak algısı. Güçsüz algısı hükmetme duygusu aldığı zevki katlar.
Bence alakası Yok uzun kızlar itici değildir güzel olanı da bütün minnak kızları cebinden çıkartır :)) ama minnaklarında avantajlı olduğu konular var haliyle tabi 😂😂😂
En İyi Cevaplar