Yıldız kayınca gönlünüzden birini geçirin derler hani...
Sizin gönlünüzden ilk olarak kim geçer, ya da nereye kaymak istersiniz :)

Sizin gönlünüzden ilk olarak kim geçer, ya da nereye kaymak istersiniz :)


Külliyen yanlış anlamışsın be))
O öyle değil, adı üstüne gökyüzünde kayar yıldız, bir de ‘gönlünüzden birini değil, bir dilek geçirin’ derler.
Gerçekleri saklamayın Lili Hanım :) Biz gönlümüzden değil direkt geçirmişiz, ne var bunda :D
Ne zaman anladın ki hafız?
Yani diyor ki '' Mehtaplı gecelerimin ayısın, AYI...''
Tiz-i reftar olanın payine damen dolaşır..
Basın toplantısı yapacağım konuyla alakalı
hmm, bunu düşüneceğim
Size Orhan Gencebay'dan Aklım Takıldı şarkısını yolluyorum...
https://www.youtube.com/watch?v=e3O0geqC6ro
Sen bensiz yapamazsın ki :)
Delir gel açıklarım :)
bıyır
3 yeter yabancı değiliz
bir çay ısmarla da içek
Millet kıraathanesi gibisin beee, helal sana :)
Lili sen bana yağmurlu hava su vermezsin
sapık
Gonlum boss... kimse yok
Sanirim gokte surf yapacam durmadan 😂😂
Belli olmaz yahu belki bir kuyruklu yıldız takılır peşine kuyruk olur :D
Ehh bakalim😂
Sen boşa al , tak kulaklığı Volta'ya devam :)
Kayacagim o kadar cok kisi belirdi kafamda tek sefer yetmez
Git gel yapacaksın hacı sen o zaman :)
😂galiba
Başarılar ve bol kuvvet diliyorum sana da :)
Tesekkurler bnde butun hemcinselerime diliyorum serbest stil kayma dalinda😀
Rica ederim, serbest stil kayma dalında ülke olarak başarılara ihtiyacımız var. Artık yurt dışında da ülkemizi temsil etmek istiyoruz :D
Yani neden bir johny sins, james dean cikmio, efsane şahin k. dan sonra altyapidan cikan yok😂
Önem vermiyoruz alt yapıya artık, imrenerek izliyoruz bu saydığın isimleri. Gençlere önem vermiyor ülkemiz, artık gençlerin önü açılmalı :)
😂😂
Cevap
2Cevap
Ben artık yıldızları sevmiyorum bana hep acı verdi
Sana yanlış yıldızlar denk gelmiş olabilir, umudunu kaybetme...
O zaman kaymaya devam, sal kendini boşluğa, elbet bir gün :)
Arayışta olma yahu zaten, o seni bulur ;)
Telefon numaranızı bırakın biz size döneriz :D
Kimse
Kimsesiz değilsin
Jüpitere
Tebrikler, büyük oynamak lazım :)
@huuhuuu ya💖
Başarılar diliyorum kardeşim :)
@huuhuuu O zaman ikinizi de tebrik ediyorum :)
@huuhuuu rici idirim :)
ince ye kaymak isterdim
O da sana kalın kaymak isteyebilir
pazar gün burda ol gece kim kime kayacak görecez gelmezsen ben gelir kayarım
Gizli üyelere gizliden kaymayı sevmiyorum. Bana bunu diyebilecek kadar kendini delikanlı sayan adam gerçek delikanlı olsun kendini belli etsin. Kolpaçinolara eşek kayar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar