Sevgilime şlöpp diye osmanlı tokadı attım, nasıl iyi yapmış mıyım?

Hak etti çünkü. Neymiş efendim neden onu öpmüyor muşum? Zorla öpersen 5 kardeşi de yersin öyle. Nasıl iyi yapmış miyim? Üzüldüm sonra ama yapcak bişi yok bir anlık sinir😁😁😂
Sevgilime şlöpp diye osmanlı tokadı attım, nasıl iyi yapmış mıyım?
Cevapla