Daha 1 aylık sevgiliyiz ve şuana kadar 1,2 defa buluşabildik. Ona buluşalım mı dediğimde hep bilmem diyor veya işim çıktı diyor.
Sizce neden buluşmak istemiyor olabilir?
Sizce neden buluşmak istemiyor olabilir?
Ben utanıp çekindiğimden istemiyorum aylar oldu sdfksdfjsdf.. seviyor muyum? Seviyorum. :ı Sevgisizlikle alakası yoktur bence ama başka her şey olabilir. Ona sorun?
Bu perşembe günüde buluşmayalım derse onla konuşucam bu konuyu ayrılmaya kadar götürücem gerekirse çünkü çok saçma o da beni çok seviyor ama 10 günden uzun süredir birbirimizi görmüyoruz
Yani yakın sayılırız
Ne ise bildiğiniz gibi yapın ama direkt sert girmeyin belki size söyleyemediği sıkıntıları oluyordur. Biliyorsunuz kızların kıl sorunu da oluyor belli bir uzunlukta alınıyor filan yani, adet dönemi oluyor belki bunlara denk gelen dünlerde öneriyorsanız isteksiz durabilir. Aile ile sorunu olabilir? Ne ise sıkıntısını sorun. Ağzından laf çıkmıyor ise hak veririm size..
Bana düşündüklerini direk olarak söyleyemiyor bu sıkıntı oluyo neyse bir onunlada konuşiyim bu durumu
Aslında şimdi biraz düşündüm o istemiyor diye bir sorun yok ama çok meşgul her gün zamanı olmuyor burda ona hak veriyorum asıl sorun şu bu böyle devam edicek hep benim için zaman bulması lazım banada zaman ayırmalı bunu yapmasını sağlamam lazım şimdi ya onla konuşucam ya da kıskandırmayı denicem sanırım kıskandırmam ama çok üzülür heralde
Hiç "Boş zamanın olunca ara, buluşma ayarlayalım, ben sana uyarım, seni özledim, korktuğun bir şey mi var..." vb soruları sordunuz mu? Kıskandırmak bence iyi bir yol değil. Kafasındaki sorun sizin ile ilgili ve söyleyemiyor ise ters teper, güven zor kazanılan şeydir. Güven kaybı yaptırmayın. Başka yollar deneyin. :D
Şöyle dersem iyi olur "boş olduğun günleri söyle, hepsi bana uyar" bunu söyliyim bir ara
Teşekkürler gerçekten çok yardımcı oldunuz
Aynen madem o size uyamıyor, siz ona uyun. Eğer boş zamanım yok diyor ise kesin sorun vardır iş kadınları bile zaman buluyor. :d Ne ise ürkütmeden sıkıntısını anlamak önemli kısaca xD tatlı dille yaklaşın hep. Gerilseniz de. Kızlar erkeklerden daha duygusal düşünüp, ufacık detayları dağ yapanlardır. xD
Hoslanmamis herhalde ya da bir skntisi var diyemiyordur
Bence senden hevesini almiştir uzun süre goruşmek istemiyorki araniz acilsin ilişki bitsin istiyor anladigim kadariyla
Çok karışık ya bu işler
Aynn yaw en iyisi sevgili yapma rahstina bak
Cevap
5Cevap
mümkün olmayan durumlar vardır, veya o 1-2 seferlik buluşmada istemediği bir şeye sebep olmuşssundur
zamanı yokdur, ya da ilgisi
Zamanı olmayabilir buna hak veriyorum
Umursamiyo
Evet umursamıyor bazen mesajlarıma cevap bile vermiyor doğru düzgün anca bir süre ona yazmayınca aklına geliyorum öyle bana yazıyor. Ben bunu çok şımarttım çok ilgi gösterdim şimdi hiç umursamıyor beni
Nasıl biraz daha ilgili davranmasını sağlayabilirim beni dikkate alsın istiyorum artık, aylarca sevgili olmak isteyen o ve şimdide hiç umursamıyor
Deniyim konuşmanı hiç istemediği bir kız vardı ve o kızda bana çok yakın davranıyor.
Hiç sevmem böyle şeyler yapmayı ama yapıcak başka bir şey yok
Sal gitsin uğraşma değmez koşma peşinden
Perşembe günüde buluşmazsak zaten öyle yapıcam önce konuşucam onunla bu durumu artık gerekirse ayrılcam
1 ay çok erken bir süre.
Bunu ona sorabilirsin
Başkasıyla buluşuyor çünkü bana oldu aynısı
Ayrıl
ona sor
Ona sorunca geliştirebilir şimdilik kendim sorunu bulmaya çalışıyorum
kıza güven vermiyon
Nasıl yani hocam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar