AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
159Cevap
İyi bir sırdaşa ihtiyacın var. Bunları sana iyi bir akıl verecek dost bul. Yoksa canın acır kurtulamazsın.
yuva yıkanın yuvası olmaz derler.. yol yakınken bu ilişkiye nokta koy derim. en azından bir empati yap..
Yasak aşk geleceği yok belli ama mutluysan ve anı yaşamak istiyorsan d3vam et sonunda uzuleceginide kabullen şimdiden boşanma ihtimali yoksa
Aşkın önüne evlilik dahi geçememiş. Gerçekten inanıyorsanız aşkına mutluluğunuz daim olur umarım. Karısını seviyor olsa sen olmazdın bence.
Yanlış yapıyorsun bile bile evli biriyle birlikte olmak yanlış bulmuş tabi kendine göre genç birini o Yaşda bir erkek ne isteyebilir ki taze vücûd gözüyle bakıyor sana kullandırma kendini 😉
Ayrılmalısın sonuçta evli barklı adam hayır gelmez yani evliyken eşini aldatıyorsa ayrılırsa senide aldatabilir
O 4 yaşındaki çocuğun vebalini hicbir zaman ödeyemeyeceksin eşten öte... dikkat et senden de çocuk peydahlamasin 47 yasindaki adam mal mi bu saatten sonra kendine asgari ucretli kari alsin taze et dikkatini çekmiş bu kadar basit.
Evli adamla neden birliktesin diye seni yargilamicam. Cunku ondan sen sorumlu degilsin o kendisi sorumlu bu evlilikten.
Mutlu degilse seni kullanmaya da hakki yok. Bence ayril.
mantıklı
Yapamıyorum sureklı yanımda olmasını ıstıyorum sadece bnı gormek ıcın esine yalan soyluyor vıcdanım rahat degıl ama sevıyorum
Onu seviyorum diyorsun ama aci cekecek olan sensin, secim senin.
Haklısın canım
Sorduğun soruya bak. Ne yapacaksın ayrılacaksın senin onunla evlenebilecepini ya da yolun sonunda mutlu olacağını mı sanıyorsun
Bence birlikte olmanız doğru değil en kısa zamanda uygun bir şekilde ayrılmalısınız
metres mı oluyosun yani kısaca... metresliğe devam mı metresliği bırakayım mı diye mi soruyosun...
ilerde kocamın etrafında senin gibi sinekler olursa saçını yolarım
Bence sen bir düşün ama empati kurarak ve dışardan bir gözle bak cevabı kendin vereceksin
Karısıyla empati yapabildiğin an cevabı bulacaksın.
şu an senin yaptığın çok yanlış. Gönül meselesi gerçeklerin önüne geçmemelidir.
Allahım sen bunlara akıl fikir ber ben ilerde nasıl evlenicem umarık iyi birileri çıkar karşıma
Çok yanlış yapıyosun mutlu olmayan adam boşanır inanma bence
Hiç bir erkek ailesini bırakıp da konuştuğu kadına gitmez.
evet canim
ama kadın gidermi
Kadınlarda o konuda akıl yok kadin ilgisizlik gördüğü zaman yuvasını bozar gider
Yapma yanlış yoldasın yakınken dön
Benim mahkeme daha yeni bitti harcama hayatını 5 dklik zevk için kıyma çocuklarına
Yazıklar olsun sizin gibi aşağılık basit kadınlara.
vicdanen sen rahatmısın sence. ya da evli sen olsan eşin bir başkasıyla bu durumu yaşasa?
Siz kızların aklından zoru ne? Metres olmayı nasıl yakıştırıyorsunuz kendinize. Yazık.
Bence yanlış yoldasın derim yakışmaz bence senin gibi bir insana tanımıyorum ama sonuçta o kişinin bir yuvası var senin ise önünde güzel günler Allah’ın izniyle o yüzden ikinci plan olma istemem 👍🙏
Astsubay birde demi vatan kimlere emanet arkadaş. Hiç edep saygı hiç birşey kalmadı abi.
nasıl ne yapmalıyım sen evlı mutlu çocuklu bı aılenın yuvasını bozuyorsun utan be
senın yüzünden ılerde eslerımızı markete de gonderemıcez kasıyre bak la musterıye yuruyor
Çocuk var çocuk onuda mi düşünmezsin hangi akılla hareket edersin?
Uzak durmalısın kendine saygın olsun kuma olmuşsun resmen
eşinden boşansın evlenirsiniz, başka türlü hoş değil
Bir zamanlar meslekten biri olarak diyorum ki; kiremitten baca olmaz astsubaydan koca olmaz. Dikkat et, belki de amaca giden yolda uzun vadeli ele geçirme planı vardır
Yargılamayalım mı kusura bakma ben bu kadar geniş bir insan değilim sanki adam kalmadı ahlak yoksunu musun
Tövbe et, kurtul. Vicdan azabindan olursun yoksa ( eger varsa)
İnan kandırıyor seni zamanında bende kandırıldım yapma üzülen sen olursun 😉
Empati denilen bir durum var, hani gozunuz gormuyor olabilir de beyniniz calisiyor sanirim.
İçimden bir ses diyor ki bunu neden yapıyosun sorusu için:
1) kendini onun yanında daha iyi hissediyosun
2) onun karısıyla zaten sorunları var.
Doğru mu bu düşüncelerim?
Ne mi yapmalisin? Kuma olmak istemiyorsan ayrilmalisin
Sen vazgeç o adamdan bence senden ruhundan çalar malesef
Karısıyla mutlu olacak tabi helali nur topu gibi çocuk vermiş adama. Sen market köşelerinde sürün çerezi ol fazla dır dır etme
AdAmsın 👍🏻
Yargılamamak lazımda sende yanliş yoldasın ne yapman gerektiğini biliyorsundur
Büyük kul hakkına giriyorsun, töve et yol yakinken ve vazgeç.. bir kadın bir kadina bunu yapmamali..
kizim Allah seni kahretmesin ayril bu neya cocugu var sonucta ayip degil mi kizim
Ayrılmalısın. Ne demek ne yapmalıyım? O çoçuğa bunu yaşatmaya hakkın yok. Kadınlığını bil. Sen de bir evlatsın. Öyle baba istenir mi.
Yargılamıyorum ama evli biri ile olmaz çok zor. Seni bir amaç için kullanıyor olarak düşünüyorum.
Evli biriyle birlikteysen taşlanmaya hazır ol çünkü etik değil yaptığın.
evli biriyle olan kisinin yargilanmamasi sacma bahanesi gerekcesi yok
Tatlı bir kaçamaksın? Bu kadar saf olamazsınız yahu
ne diyeyim. tadını çıkar. elinde sonunda konu cinselliğe gelecek.
başkasının yuvasını yıkıp mutlu olabilecegini sanıyorsan devam et
öncelikle neden birliktesin onu öğrenebilir miyim? aşk mı sevgi mi para mı? neden? hiç düşündün mü?
Evli erkeklerle ne išniz var nasl karakteriniz var anlamiyorum
Seni burda kimse sorgulamaz ama kadını düşünmüyorsan 4 yaşındaki oğlunu düşün.
2. Kadın olarak yedek kulübesinden jübile yaparsın sadece.
Uzak dur çok pişman olursun sen ortada kalan olucaksn o karisiyla hayatina devam edicek
arada değişiklik olsun diye senide yapıyor. başka ne olacakki. kara kaşına kara gözüne aşık değil
ooo adam senı sıkmıs atmıs daha ne yapacaksın kullanılıyosun hayatık ben olsam bende oyle derım yanı
Sen kendine en büyük cezayı vermişsin zaten. evli adamla birlikte olurken her hesabı yapmış olman lazım
Zinaya girer ve haramdır. Günahı yok büyükdür. Derhal tevbe edib sadaka vermelisin. Yoksa ölü eti yemiş sayılırsın.
Gönül ferman dinlemiyor benimde bir arkadağım vardı evli kocası hırpalıyordu tabiki şefkatli birini arıyorken ben çıkmıştım karşısına uzun zaman sürdü sonra il dışına taşındı malesef
Kardeşim hadi karısı neyse ama cocugu olan biriyle birlikte olmaya vicdanın nasıl el veriyor senin? Empati yapmanı öneririm. Duygularını değil vicdanını dinle.
bu kadar mı yoksun olursunuz ya nerde ahlak nerde aile nerde toplum bilinç yazık sana hemde çok
Cinsel olarak yakınlaşmak mı istiyorsunuz anlamadım sorunuzu?