“Türk kızı çirkin, Türk kızı bıyıklı, Türk kızı şöyle, Türk kızı böyle”. Tek işi Türk kızlarını kötülemek olan Türk erkekleri hakkında neler düşünüyorsunuz?
Türk kızlarını her fırsatta kötüleyen erkekler hakkında düşünceleriniz nedir?
dogru kötü derler ama rus kızlarına agız açarlar.! ama salaklar şunu bilmiyor bir kırım türküyüm ve açıp baksalar tarihte ordaki türklere neler yapmışlar? yer yüzünde en kanlı soykırım kırım türklerine yapıldı.! bunları geç şimdi rus kızı vs kusura bakmasın kimse ama bizim kızlarımız gibi ne yemek yapabilrler nede böyle esine çocuguna hayatını adar o türk kızlarından üstün tuttukları he beyenmiyorlarsa gitsinler.! ama merak etme bak böyle konuşurlar ama yine gider bir türk kızının koynunda uyur böyle karakter yoksunu olup laf ettiklerinden sebep utanmazlar ama
Genel olarak kızların "kız nazı" ve "ağırdan alma" durumlarını "bi tarafları kalkmış egolu" moduyla karıştırma eğilimlerini saymazsak, kızlarımız gayet iyidir efendim. Genel olarak naz veya ağırdan alma yerine ego moduna girmelerini ben de eleştiriyorum. Arkadaşlıksa her iki taraf da aynı, aşksa her iki taraf da aynı duygular, cinsellikse iki taraf da zevk alıyoken bir kız neden ego moduna girerki. Senim hissettirdiklerinin kızlardaki karşılığını da ben sana hissettiyorum işte neyim tribine giriyosun ki
İki manken Rus kızı gördüler diye Türk kızlarını kötülüyorlar. Oysaki her Rus kızı (ya da herhangi bir millet ben Ruslardan yola çıktım) güzel diye bir şey yok. Çok güzel Türk kızları da vardır. Bana kalırsa biraz ilgi çekmek veya "trollemek" amacıyla yapıyor gibiler. Çünkü hangi aklı başında insan annesin kız kardeşinin de mensup olduğu bir milleti kötüler ki? Elbette ki güzellik göreceli bir kavramdır. O kişilere göre bazı kızlar çirkin olabilir ama bu bütün bir milletin çirkin olduğu anlamına gelmez. Dediğim gibi ilgi çekmek istiyorlar muhtemelen.
Haklılık payı var. Zavallı türk kadını kendisine çok az sarılan öpen bir baba ve ayağıyla makas alan bir abi tarafından yetişiyor bugünlere geliyor. E tabi karşımızdaki erkek de evlenene kadar kendine bakım yapıp evlendikten sonra g*t göbek salan bir hanzoya dönüşüyor. Ne yapalım? Içimizden gelmiyor valla.
bazı Türk kızlarıda erkekleri kötülüyor sanırım temel sorun.. bir kadının ya da bir erkeğin kendisine yanlış yapınca diğerlerini de aynı kategoriye sokması durum bundan ibaret
şu an ki toplumumuzun özellikle belirgin sosyal medya sayfalarının yaptığı salakça bir kavram. Aynı olayı bunu yapan kesin Türktür gibiTürklüğümüze de zarar vericek ifadelerle devam ediyorlar. Yoksa kadınlar çicektir bizim kalbimizi ne kadar soldursalar da be :D
Yapı ila alakalı bunlar her Türk kızı için geçerli değildir. Bakımlı, kültürlü olanlar dahil değil bı duruma bazı Türk kızları evlenmeden önce kendilerine gayet güzel özenirken evlendikten sonra bazıları kendini bir salıyor e adamda haklı tabi Türk kızı bakımsız der dış ülkelerde ise tam tersi evlendikten sonra eşlerinin yanında daha bakımlı oluyorlar bizimkiler gibi göt büyütmüyorlar.😏😏
Bize o kadar hakaret yağdırıp geri neden bir Türk kızıyla evleniyor lar bunu anlamıyorum.. ben bu duruma "kedi uzanamadigi cigere mundar dermiş" mi desem yoksa "sabahki bakacagin yüze akşamdan tükürmeyin" mi desem... Bilemedim🙄
Sonradan görme gibiler Türk kızları “namus” nedir bilirler buna değer verirler ama işte kendisi için “namus” önemli olmayınca doğal olarak nerelere saptıklarını görüyoruz.. aman ya kalitesiz insanlar hepsi
Kızlarda sorun yok , erkeklerde sorun var. Bu kadar yüz verirsen ego kasar kızda. Malesef hem cinslerim yazılma olayını çok abartıyor. Utanmasa eve evcil hayvan olarak girmeye çalışacak.
Onu bunu bilmem. Nerede görsem türk erkeği kıllı türk erkeği göbekli sakallı bıyıklı yok donunda bok var. Bunu diye diye türk erkeğini kötüleyen türk kızlarına ne demeli?
Dönüp dolaşip gine sonu Türk kızlarında bitiyor bunların sonu. Ama şu geçen bir 5 senede Türk kızı diye birşey kalmadı gevur takılarının aynısını takıyorlar
Gereksiz. Türk kızlarının da iyi olanı da var, kötü olanı da var. Onlara hep kötü kalbi olanlar denk gelmiştir. Yoksa iyi kalbi olanlar çok sıcakkanlı davranıyor. Kötü kalbi olanlar hakkında yorum yapmayacağım. Çoğunun güven eksikliği var o yüzden sıcakkanlı davranmayabiliyor insanlara. Sadece, arkadaşlık kuracaksanız size güvenmesini sağlayın, yeter.
Eleştiren türk erkeklerinin çoğu kadın yüzü görmemiş diyaloğa bile giremiyor sonra da eleştiriyor. Yaşının insanı olanlardan hiç duydunuz mu bıyıklı çirkin şöyle böyle diye.
Fiziksel olarak kötüleme yapmıyorum fakat sosyolojik olarak fazla naz aşık usandırır misali birtakım huyları karakterlerine kanalize etmesi pek de hoşuma gitmiyor. Yoksa yaşasın Türk kızları!! :)
Birisine yazıyorum ki kötü bişey söylerken rus deme onlar sıcak ve iyi insanalrdir oda sanane yazmak al işte dedim bende tipik salak bir türk kızı daha işte bu yuzden ilerleyemiyoruz bilmem anlatabildim mi
Türk kızlarını kötülemek serefsizliktir... Tamam dunyanin değişik ülkelerinden kadınlarla beraber olmuş olabiliriz.. Tercihte edebiliriz ama türk kızını kötülemek doğru değil
İki tarafta bencil davranabiliyor ama objektif bakarsak türk kızlarının kötülenme nedenleri kendilerini aşırı kıymete bindiriyolar biraz daha normale dökseler ve erkekleride yanlış hareketlerinde uyarsalar herşey daha güzel olabilir
Bence asıl kendini çok kıymetli gören türk erkekleri kesinlikle 👎 hiç bir türk kızı abisinin sevgililerine kız arkadaşlarına gece eve gelmesine evlenmeden önce cinsel tecrübesine vsvsv. Bişey demez.
durduk yere mi kotuluyoz ulan en dandik en cirkin en pacoz en varos türk kizi bile kendini bir bok saniyor gereksiz bos egoist tavırlar bunlari bırakın önce bakalim yine kotulucekler mi
En İyi Cevaplar