Çevrimiçi olduğu halde mesajıma neden görüldü atmadı ve cevap vermedi?

gün içinde konuşuruz illaki bir iki kelimede olsa son mesajıma cevap atmadı sinir etmek için çevrimiçi bıraktım wpyi bir süre o da öyle yaptı sonra o çıkınca çıktım sizce neden böyle yapıyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Buluşmak istedi hep bakarız diyip geri çevirdim yine de wpde konuşuyoduk bide şey dedim bugün çevrendeki kızlar şefkat göstermiyo mu falan bu lafa kızmış olabilir mi
Çevrimiçi olduğu halde mesajıma neden görüldü atmadı ve cevap vermedi?
Cevapla