Eşiniz, sevgiliniz ya da flörtünüz kanser olsa ne yapardınız? Yanında mı olursunuz yoksa yolunuza devam mı?

*Soruma hoşgeldiniz.
*Allah biliyor doğruyu ve bende hissebiliyorum.
*Lafta herkes yanında olurum diyebilir inanmayın.
*Başıma geldi göğüs kanseri ve kan kanseri olan bir kız.
*Rabb'im şifa versin inşAllah şifa bekleyen herkese.
*Hastalık da sağlık da Allah'tan doktor sebeb şifa Allah.
*Ne mi yaptım güncelleme de olacaktır kopyacılar oluyor.
Eşiniz, sevgiliniz  ya da  flörtünüz kanser olsa ne yapardınız? Yanında mı olursunuz yoksa yolunuza devam mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Günaydınnnn. Hayırlı ramazanlar. Bu kadarını da beklemiyordum şahsen. Güzel insanlar var diyordum hep güzel insandir yanında olan sevmeyi bilen insandir. Hastanelerde terkedilenler var bir sürü yanlız kalan ya da eşini sevdiğini söylediği kişiyi intihara sürükleyen var neler var neler. Olumsuz bir görüş yok. MaşAllah herkese.. Rabb'im gönlünüze göre versin inşAllah. Her an her şey olabilir tip fizik geçici karakter meselesi sizi siz olduğunuz için sevenler yanınızda olur. Kaş göz vs vs giderler.
Eşiniz, sevgiliniz ya da flörtünüz kanser olsa ne yapardınız? Yanında mı olursunuz yoksa yolunuza devam mı?
Cevapla