- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılAllahım düşmanımın başına vermesin öncelikle bunu temenni ediyorum daha sonra ben onu tanıdığım en baştaki şekli ile nasıl tanımışsam ileride herhangi bir değişim ya da farklı bir şşey icin yarı yolda koymam koyamam karakterime sığmaz iyi veya kötü beraber yaşanılanlar üzerine ben ilerisi için sevmiş olmam hasebiyle bırakmam o yolda birlikte cefa da çekeriz sefa da süreriz
11 Yorumla
En İyi Cevaplar
Böyle bir durumda asla yalnız bırakmakmam, zaten insalığa yakışmayan bir haraket bu.
13 Yorumla
+1 yılBen kalp hastasiyim diye terkedilmistim. Bu yuzden karsimdaki kanser olursa terketmem daha cok severim. Sevginin gucu iyilestirir
13 Yorumla- +1 yıl
Tesekkur ederim guzel yorumun icin 😊
Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. benimki ben hastayken başkasıyla evlemişti
11 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Aynısı bana olsa yanımda durmayan insana verdiğim zaman için kendime kızardım. Yani ben kesinlikle yanında olurdum. O anda psikolojisi mahfolmuş birini daha fazla üzmem, üzmekde istemem.
11 Yorumla
+1 yılÖncelikle Allah korusun 😳 böyle bir durum yaşatmasın ona🙏🏻 Eğer 1 gün bile ömrü kaldığını öğrensem o günümü onunla geçirmek için herşeyi feda ederim
11 Yorumla
+1 yılElimden geleni yaparim iyileşmesi ve mutlu olması için.
11 Yorumla
+1 yılYanında olurdum. Sevmek iyi günde kötü günde onunla yan yana olmaktır kaçmak korkak işidir. İyi zamanda herkes yanında zaten.
23 Yorumla- +1 yıl
Ne demek
+1 yılYoluma devam edersem oda arkamdan ağlar bir ifade bırakırsa bana yol filan kalmaz zaten. Bence yanında olmalı hastanın
13 Yorumla- +1 yıl
Allah razı olsun sizede her ne derdiniz varsa tez ferahlık gelsin
Sevgi herşeyin üstesinden gelebilir bence yanında olurdum ve onun sayesinde yaşadığım günlerin , hayatımın değerini daha iyi anlamış olurdum
12 YorumlaBoşuna mı hastalıkta sağlıkta evet deniliyor elbette yanında olurdum doğru olanı bu
21 Yorumla- +1 yıl
Sözde herkes herşeyi diyor hastanede terkedilen intihara sürüklenilenler var neler var neler kanseri geç araba çarptı diye bırakanlar var ne güzel bende aynı şekilde yanında olurdum sevmek bunu gerekiyor seven böyle yapar sevmeyi bilen.. Rabb'im gönlüne göre versin inşAllah herşeyi.. Görüşün için teşekkür eder huzurlu ve mutlu günler dilerim 😊 Hoşçakal
+1 yılKendine yapilmasini istemedigin bir seyi baakasina yapma
Bu felseyle elbette yaninda olurum...11 YorumlaAllah yukarıda.. Sonuna kadar yanında olurum, tedavisi için ne imkanlarım varsa kullanırım.
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 672 cevap paylaştı.
+1 yılAllah korusun ona bişe olmasın bana olsun. Dilim bile varmıyor.
13 Yorumla- +1 yıl
Amin inşAllah öyle deme sana da ona da birşey olmasın... Üzücü can yakıcı ama hayat ne olacağı belli değil her an herşey olabilir hastanelerde tek kalanlar yalnız bırakılanlar var sevmeyi bilmeyen den uzak dur.. Rabb'im gönlüne göre versin inşAllah herşeyi.. Görüşün için teşekkür eder huzurlu ve mutlu günler dilerim 😊 Hoşçakal
- +1 yıl
Teşekkür ederim güzel duaların için
- Aşk İlişkileri konusunda 586 cevap paylaştı.
+1 yılen zor ani yaninda olur daha da fazla destek olurdum moral verirdim terkeden zaten kahpe oglu kahpedir
12 Yorumla- +1 yıl
amin
+1 yılÖyle biri yok ama şayet olsaydı o süreci atlatması için elimden geleni yapardım.
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBirine gerçekten aşık olup olmadığımı "ben onunla her şeye var olur muyum" sorusunu kendime sorarak saglamlarim
19 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılTanışma aşamasında arkadaş olarak başlanır zaten birşey diyemem. Aşık olursam her türlü kabul ederim
Cevap sahibi+1 yılTanışır tanışmak aşık olan birisin heralde.
- +1 yıl
Tanışır tanismaz aşık olan biri değilim..
Tanışır tanismaz aşık olan var..
Hiç tanımadan sevdiğim oldu aşık olduğum oldu..
Aşkın sevdanın kalıbı yoktur..
Şöyle olacak böyle olacak diye birşey yoktur.
Aşk kaliblara sığmaz..
Benim aşkım böyle..
Kimi zaman bir bakış kimi zaman bir gülüş sebebtir sevmek için..
Sebebsiz de sevilir sebeb aranmaz..
Ben annenin çocuğunu sevmesi gibi severim benim olsun diye değil mutlu edebilmek için severim..
Mutlu olması için elimden gelenin fazlasını yaparım olursa olur olmadı mutluklar dilerim..
Beni sevdiğini söyleyen bir kız vardı tanıştık göğüs kanseri olduğunu söyledi yanında oldum destek oldum hastalık da sağlık da şifa da Allah'tan ben göğüs için sevmem ki tip fizik umrumda olmaz ki? Tip geçici fizik geçici ben geçici olan şeyler için sevmem ki? Her an bizde olabilir hasta..
Nerden ne gelecek bilemeyiz ki ben yanında oldum ama o olmadi olsun mutluklar diledim hiç kızmadım ona..
Cevap sahibi+1 yılİyi hoş da yani destek olabiliyorsunuz olurum sevdiğim biriyse yani napayim
Cevap sahibi+1 yılYa hastalığı boşver. Sevmek önemli zaten.
- +1 yıl
Aynen öyle sevmek herşey demek benim için.
Sevmek çok şey demek.
Emek vermek gerek
Çabalamak gerek
Fedakarlık gerek
Zaman gerek
Değer vermek demek
Herşeyden herkesten çok sevmek demek
Hayatının merkezine koymak gerek
Seven sevdiğinden sıkılır mi?
Seven sevdiğine ihanet eder mi?
Seven sevdiğinin sözünü dinlemez mi?
Sevenin gözü para pul görür mü?
Sevenlerin mutlu olması için bahaneye ihtiyacı varmı?
Sevmek en güzel duygu değil mi?
Seven beklemez mi?
Seven sahip çıkmaz mı?
Seven ait olmaz mı?
Seven helâli olsun istemez mi?
- Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılDaha önce oldum yine olurum ama Allah kimseye yaşamasın.
11 Yorumla Rabbim yaşatmasın, ama tuttuğum o eli asla bırakmam.
11 YorumlaYanında olur, daha fazla yanında olmaya çalışırdım.
11 Yorumla
+1 yılTabiki de yanında olurum ben onu canımdan çok seviyorum
13 Yorumla- +1 yıl
Hoşçakal 😊😊
Gizli Üye(36-45)+1 yılYaninda olurum tabiki.
Sevdigini ortada birakir mi insan.11 Yorumla
+1 yılYanında olurdum onun her cani acidiginda bende kahrolurdum çok zor bir durum Allah kimseye yasatmasin o ölünce muhtemelen ben bedenen yaşarım ama ruhen...
17 Yorumla- +1 yıl
Amin inşAllah yazdım zaten aynı şekilde bende hem beden hem de ruhen ölürüm ölmek için dua ederim sevdiğim ile yaşamak ve birlikte ölmek isterim onu bensiz beni onsuz bırakmasın Rabb'im birlikte olsun herşey... Rabb'im gönlüne göre versin inşAllah herşeyi.. Görüşün için teşekkür eder huzurlu ve mutlu günler dilerim 😊 Hoşçakal
- +1 yıl
Hoşçakal musmutlu günler 😎
- +1 yıl
Merak ettim profilin gizliydi... sonra vazgeçtim neden profilin gizli sorun ne
- +1 yıl
Himmm peki
Alllah kimseye yaşatmasın destek olurdum yanında olurdum
11 Yorumla
+1 yılO anki olaylara bağlıdır herşey bence
11 YorumlaAllah şifa versin, tüm bekleyenlere
13 Yorumla
+1 yılSonuna kadar yanında olurdum
11 Yorumla
+1 yılÖlümüne yanında olurdum.
13 Yorumla- +1 yıl
Sağol. Seninde öyle.
Tabii ki de bırakmam, o kadar da zalim değilim.
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 415 cevap paylaştı.
+1 yılAsla bırakmazdım ölene kadar 😔
11 Yorumla Hastalıkta, sağlıkta her daim yanında.
#Güneş-ay11 Yorumla
+1 yılArkadasim evlendi 😊 gercek ask bunu gerektirir
11 Yorumla
+1 yılHer saniyesinde oksijenine ortak olurdum
11 Yorumla
+1 yılTabii ki yanında olurdum.
11 Yorumla
+1 yılYanında olurdum ya, Allah kimseye yaşatmasın 😔
11 Yorumla
+1 yılAllah korusun yanında olurum
11 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı. Aşk herşeyi iyileştirir
31 Yorumla
+1 yılYanında olurum tabiki.
11 Yorumla
+1 yılTabiki de yanında olurdum
21 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılo süreci beraber atlatırız
13 Yorumla- +1 yıl
bimukabele kardeş
+1 yılher zaman yan yana bir kere sevdim mi bırakmam ben
11 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı. Yanında olurum her zaman
13 Yorumla
+1 yılbir ömür yanında olurdum..
11 Yorumlaİnsan sevdiğini ortada bırakmaz. Yanında olurum.
11 Yorumla
+1 yılEşimin yanında olurum aslan parçası
11 Yorumla
+1 yılBırakan şerefsizdir zaten
11 Yorumla
+1 yılSaçma
11 Yorumla
+1 yılHer zaman yanında olurum
116 Yorumla- +1 yıl
Amin senin de inşAllah. Böyle bişey varsa Rabbim şifa versin yoksa da Rabbim göstermesin. İyi günler😊
- +1 yıl
Sana ihtiyacım var diyorsa yanında ol. Dediğin gibi hayırlısı. Ne olacağını bilemeyiz. Sen dediğini yap ki sonradan vicdan azabı çekmeyesin.
- +1 yıl
O kızdan dolayı güven problemi oluşmuş sende. Ama her insan aynı değildir. Akışına bırak. İnşAllah bu kızın kalbi seninki gibi tertemiz olur.
- +1 yıl
Ön yargı yok bende.
Herkes herkes değildir herkes herkese benzesede ben biliyorum.
Güven problemi baksana insanlara insanlar menfaatci ve çıkarcı oscarlik oyuncu göründüğü gibi değiller olduğu gibi görünmüyorlar nasıl güvenelim bana o güven vermedi yoksa ben güvenirim herkese mal gibi 😅amin inşAllah - +1 yıl
😂😂 neyse hayırlısı
- +1 yıl
Herkese güvenirim mal gibi dedin ya ona güldüm😂 cidden resim bile atmadı mı sana. İnternetten mi tanıştın
- +1 yıl
Hmm. Ben sanaldan olan ilişkilere pek sıcak bakmıyorum ama yine de sen bilirsin. Aslında önyargılı da olmamak lazım. Belki böylesi daha hayırlı olur
- +1 yıl
İşte onu diyorum ya, hayırlısı.
- +1 yıl
Hoşçakal👋
son anına kadar yanında olurdum. sevgi herşeydir
11 Yorumla
+1 yılYanında olurdum 🙏🏽
13 Yorumla- +1 yıl
Amin 🙏🏽 güzel dilekleriniz için teşekkürler 😊
+1 yılYanında olurdum.
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 617 cevap paylaştı.
+1 yılYanında olurum
11 Yorumla
+1 yılYanında olurum
15 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim İnşallah cümlemize Rica ederim iyi günler
- +1 yıl
Size de 😊
Yoluma bakarım
13 YorumlaYanında olurum
11 Yorumla
+1 yılNe desem bilemedim
11 Yorumla
+1 yılYaninda tabi
11 Yorumlaİyi günde kötü. 😏
11 Yorumla
+1 yılYanında olurum
11 Yorumla
+1 yılYanında olurdum
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 488 cevap paylaştı.
+1 yılYanında olurdum.
13 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim. Rabbim seninde gönlüne göre versin.
Yanında olurdum
11 YorumlaKanser olmuşsun derim.
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar