Sinirden elim ayağım titriyor ağlayarak yazıyorum, bu kadar tembel olunur mu?

1 senelik evliyim. Severek evlendim ama nefret etmeye başladım. Malum ramazan akşama kadar yemek yetiştirmeye çalışıyorum eşim için ben oruç tutamıyorum birde kursum var hem kursu yetiştirip hep yemek yapmaya çalışıyorum evim altüst şu an da halıları yıkamaya verdim bir yandan da halılar gelmeden cam sil temizlik falan bayram temizliği yetiştirmeye çalışıyorum. Eşim bütün gün nasıl uğraştığımı biliyo. Dün küçük halıları banyoda yıkayım dedim parası çok gitmesin diye. Elimi deterjan yaktı eritti elim mafoldu su değse yanıyo çok kötüyüm ama buna rağmen herşeye yine koşuyorum. Adam akşama kadar yatıyo en ufak bişey yapsa yetecek ama yok akşama kadar koltuğa kurulmuş tv izliyo telefonla takılıyor okey oynuyor artık dayanamıyorum ya 😢😢😢
Sinirden elim ayağım titriyor ağlayarak yazıyorum, bu kadar tembel olunur mu?
Cevapla