"Sevgini gizlersen, başkasıyla izlersin." Birini sevdiğinizde bunu ondan gizliyor musunuz?

Genelde çevremdeki insanlardan gördüğüm kadarıyla herkes susup içinde yaşama taraftarı. Reddilme korkusu hat safhada... Bana kalırsa ufacık bir ilgi de olsa insan içinde fazla konaklamamalı ve karşı tarafa iletilmeli. Aksi takdirde salt acıya dönüşüyor.

Siz hiç, gizli gizli sevdiniz, başkasıyla izlediniz mi?

#Kontes
#AşkVeGizlilik
"Sevgini gizlersen, başkasıyla izlersin." Birini sevdiğinizde bunu ondan gizliyor musunuz?
Cevapla