Oda benim gibi üzülüyor mu... Üzülüyorsa neden geri gelmiyor?

2 yıllık ilişkimin bitmesinden 2 ay geçti ama hala kabullenemiyorum. Daha dün birbirimizin her şeyiydik bugün nasıl böyle olabiliyoruz. İnsan yaşanmışları nasıl bir an silebilir bugün benim hayallerimi paylaştığım kişi yarın nasıl bir başkasının hayallerini süsleyebilir. Bugünüm , yarınım ve geleceğim dediğim onun için ailemi karşıma aldığım geçmişini silip attığım benimsin , seninim , biziz dediğim bu nasıl bir şey aklım almıyor biz erkekler mi bu olaylara çok duygusal bakıyoruz anlam veremiyorum tek acı çeken ben miyim...
Oda benim gibi üzülüyor mu... Üzülüyorsa neden geri gelmiyor?
Cevapla