

Eminim buna karşı çıkacak bir çok insan vardır. Hatta kaybetme korkusunu aşkla bağdaştıran insanlar toplumumuzda çok var. Eminim senin çevrende de buna gönülden inanan insanlar vardır.
Kaybetme korkusunu yaşamakla birlikte, bazı insanlar bir daha kimseye aşık olamayacağını düşünüyorlar. Buna inanıyorlar.
Buna inandıkları için de yaşadıkları korku gün geçtikçe güçleniyor.
Bir yerden sonra ne oluyor musun?
İlişki ilişki olmaktan çıkıyor. Bazı insanlar sevdiğini sandıkları kişiyi kontrol etmek için ellerinden geleni yapıyorlar.
Mesajları kontrol etmeler. :-) kıskançlık bunlar
Dakika başı arayıp nerede olduğunu sormalar. Buda Güvensizlik :-)
İş veren gibi haftalık değil, günlük detaylı raporlar almalar (bazen saatlik raporlar alındığı da görülmüştür). Buda aklını peynir ekmekle yemiş :-)
Söylediklerime karşı çıkacak insanlar vardır mutlaka ama hiç kusura bakmasınlar. Aşk dediğin huzurlu olmalı.
Hayatında seni strese sokacak zaten yüzlerce şey varken (iş, sağlık, para vs.), sevdiğin insanın yanında bu stres faktörlerinden uzaklaşabilmelisin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar