Kaybetme korkusu yaşıyorsan, doğru ilişkide değilsin? İlişki bir stres faktörü müdür?




Kaybetme korkusu yaşıyorsan, doğru ilişkide değilsin? İlişki bir stres faktörü müdür?

Kaybetme korkusu yaşıyorsan, doğru ilişkide değilsin? İlişki bir stres faktörü müdür?





Eminim buna karşı çıkacak bir çok insan vardır. Hatta kaybetme korkusunu aşkla bağdaştıran insanlar toplumumuzda çok var. Eminim senin çevrende de buna gönülden inanan insanlar vardır.

Kaybetme korkusunu yaşamakla birlikte, bazı insanlar bir daha kimseye aşık olamayacağını düşünüyorlar. Buna inanıyorlar.

Buna inandıkları için de yaşadıkları korku gün geçtikçe güçleniyor.

Bir yerden sonra ne oluyor musun?

İlişki ilişki olmaktan çıkıyor. Bazı insanlar sevdiğini sandıkları kişiyi kontrol etmek için ellerinden geleni yapıyorlar.

Mesajları kontrol etmeler. :-) kıskançlık bunlar

Dakika başı arayıp nerede olduğunu sormalar. Buda Güvensizlik :-)

İş veren gibi haftalık değil, günlük detaylı raporlar almalar (bazen saatlik raporlar alındığı da görülmüştür). Buda aklını peynir ekmekle yemiş :-)

Söylediklerime karşı çıkacak insanlar vardır mutlaka ama hiç kusura bakmasınlar. Aşk dediğin huzurlu olmalı.

Hayatında seni strese sokacak zaten yüzlerce şey varken (iş, sağlık, para vs.), sevdiğin insanın yanında bu stres faktörlerinden uzaklaşabilmelisin.
Kaybetme korkusu yaşıyorsan, doğru ilişkide değilsin? İlişki bir stres faktörü müdür?
Cevapla