Ben henüz dokuz on yaşlarında iken bulmuştum. Aşk nedir sevda nedir ben buldum. Kitaplardan insanlardan değil, define bulur gibi ben buldum. Benim aşkım benim sevdam kimsenin değil. Alıntı çalıntı özenti değil. Bizim bina da Sonay adında bir kız vardı. Benden yaşça altı yedi yaş büyüktü ortalama. Orta boylu kahve gözlü ve siyah'ımsı saçları vardı, zayıftı hafif. Birlikte bisiklet sürer şarkı söylerdik bağıra çağıra genelde ben söylerdim. Saklambaç, ortada sıçan çelik çumak ve bir sürü oyun oynardık. Pencereye çıkardı Sonay ona bakardım, onu izlerdim uzaktan. Onu görünce, sesini duyunca mutlu olurdum. Onunla olmak bana huzur verirdi. Gülerdim onun yanında ona bakarken içten çocuksu saf ve masum. Onsuzken onu anlatmak iyi gelirdi. Kendi kendime anlatırdım onu. İnsanlardan kıskanırdım gizli gizli severdim onu. Ben dokuz yaşında bir çocukken buldum aşkı ve hâla dokuz yaşında bir çocuk gibi seviyorum sevince. Kimsenin aşkı beni bağlamaz. Ben kimse gibi sevmem. Kendim gibi severim. Aşk'ım kişiye özel değil. Bana özel. Daha çoook anlatabilirim de gerek yok. Hii taşındık ordan onu görmeye giderdim uzakdan bakardım. En çok da kendi kendime sevmeyi sevdim ben. Sevmek güzel. Kendi kendine de olsa güzel. Mesele sevmek sevgili değil. Sevgili olsaydı eğer şu an yalnız olmazdım mesela. Hayırlısı deriz ya hani hayırlısı sizin elinizde. Unutmadım. Hatırlıyorum hemde herşeyi...
Güncellemeler
+1 yıl
Yok mu aşk'i bulan?
Güncellemeler
+1 yıl
Günceldir ve güncel kalacaktır.
İlk aşk'ı kaç yaşında buldunuz? Hatırlıyor musunuz? Unuttunuz mu?
İlkokul 4. sınıftaydık. Aynı anda aşık olduk. Karşılıklydı. Tabi o yaşlar sevgilik falan yok. Epey sürdü böyle. Yakalamaca oynamalar vs. O dönemin cilvesi öyleydi masumdu. 8. sınıfta iken küçük çocuklar hayrandı bize. Her yere ismimizi yazıyorlardı. Mahalle şahitti resmen. Bir yerde aşk varsa hissedersiniz. Bir gün sınıfta düşmeyim diye belimden tutmuştu. Resmen heycandan ölecektik ve utançtan. Ikimiz de bakamadık birbirimize. O ilk ve son dokunuştu. Lise 1 e kadar devam etti böyle. Kac sene artık siz hesap edin.
Çağrı idi ismi. Liseden dönüşümde her zaman ugradigim kimsenin olmadigi bir parka ugradim okul dönüşü. Çağrı'nın arkadaşları ordaydı. Beni uzaklaştırmaya çalıştılar. Bir baktım kızın birinin gözlerini arkadan kapatmış yürütüyor. Sürpriz yapıyor yani. Sonunu izlemedim. Evlendiler. Benim ismimde bir de kızları oldu.
Bu nasıl bir hikaye'ya üzüldüm hemde mutlu oldum. Rabbim yar ve yardımcın olsun hayatının her anında alanında.. Gönlüne göre versin inşAllah herşeyi 😊 Hayırlısı 😊 Görüşün için teşekkür ederim 😊
Hayat ilginç. Çağrı diye bir sanatçı kapıyı kapat diye şarkı çıkarmıştı o dönem. Ne zaman o şarkı başlasa bana bakardı insanlar, beni tanıyanlar. Daha çok uzun yazardım da insanları sigaraya teşvik etmeyeyim. Rica ederim. 😊
11 yasimda bulmustum 15 yasinda asik oldugumu anladim bir sekilde ogrendi sonra ailem ogrendi uzak dur diye beni cocuktan ayirdilar oda aileme kufur etti ama ben onu savundum ailem ile sevdigim adam arasinda kaldim ailemi sectim babam ogrenmesin diye sustum askimi icimde yasadim sonra ksyle tanistim oyle bu siteye bagli kaldim , asik olmak dunyadaki en berbat sey. Zaten 3 yildir oyle burda takiliyorum o cocuguda unuttum o zamandan kimseyle ciddi iliski dusunmedim
Benden bir yaş büyükken bulmuşsun 😅Ben aşık olduğumu değil de sevdiğimi biliyordum😊Ailene küfür etmesi yanlış.. Mesela ben sevdiğim kızı dövüyor diye babasını dövmüstüm o başka... Bende bir senedir burdayım ortalama ilk hesabım duygusal-prens'ti... İlişki değil... Mesele sevmek sevgili değil... Ciddi düşün... Gevvvsek olmasın... Herkese inanma güvenme... Ön yargılı da olma... Rabb'im gönlüne göre versin inşAllah herşeyi 😊 Görüşün için teşekkür ederim 😊
Aynen 4 yildir zaten hic gormedim onu :))) artik istesemde goremem bu yil liseden mezun oluyor umurumda degil sadece ilk askim ilk kankam olarak kalbime gomdum oyle ukte olarak kaldi
ilk okul 2 de aşık olmuştum seneler sonra onun yaşadığı evin önünden geçince çok duygulanmıştım tabi bu olay 4 sene önce falan olmuştu. ne günlerdi bee çocukluk işte.
17 yaş Ah o 17 yaş her zaman erkeklerden uzak kalan ben. bir anda be bir anda görmeden aşık olmuştum. Çok güzel bir duyguydu hep kendimi inandirmak istemem görmediğim biri için bile çok çabalamam her şey değdi. Güzel günlerimiz oldu her ne kadar da ayrı olsak da bir daha asla affetmedim. Çok af diledi ama ben neyse ya... hayırlısı değilse Rabbim nasip etmiyor.
Hayırlısı yine olur. Saplantili olma takılma bağlı kalma senin elinde herşey üzülme.. Rabbim gönlüne göre versin inşAllah herşeyi 😊 Görüşün için teşekkür ederim 😊
Benim gerçek olmayan ile işim olmaz. Birini sevdim ama gerçek değildi diyorsun. Bu yüzden güvenmiyorum insanlara. Seviyorlar ama lafta sözde özde değil.
Ahaha ne normal ya ne normal? Ben unutmayacağım ki hiç 50 de olsam düşün be düşün nasıl unutursun geçmişe ihanet asla hakaret 😅 Rabb'im gönlüne göre versin inşAllah herşeyi 😊 Görüşün için teşekkür ederim 😊
Alla alla harbi mi? Rabbim gönlüne göre versin inşAllah herşeyi 😊 o zman iyi kullanan ilk ve son sonsuzluk olsun inşAllah. Görüşün için teşekkür ederim 😊
En İyi Cevaplar