İlk aşk'ı kaç yaşında buldunuz? Hatırlıyor musunuz? Unuttunuz mu?

Ben henüz dokuz on yaşlarında iken bulmuştum. Aşk nedir sevda nedir ben buldum. Kitaplardan insanlardan değil, define bulur gibi ben buldum. Benim aşkım benim sevdam kimsenin değil. Alıntı çalıntı özenti değil. Bizim bina da Sonay adında bir kız vardı. Benden yaşça altı yedi yaş büyüktü ortalama. Orta boylu kahve gözlü ve siyah'ımsı saçları vardı, zayıftı hafif. Birlikte bisiklet sürer şarkı söylerdik bağıra çağıra genelde ben söylerdim. Saklambaç, ortada sıçan çelik çumak ve bir sürü oyun oynardık. Pencereye çıkardı Sonay ona bakardım, onu izlerdim uzaktan. Onu görünce, sesini duyunca mutlu olurdum. Onunla olmak bana huzur verirdi. Gülerdim onun yanında ona bakarken içten çocuksu saf ve masum. Onsuzken onu anlatmak iyi gelirdi. Kendi kendime anlatırdım onu. İnsanlardan kıskanırdım gizli gizli severdim onu. Ben dokuz yaşında bir çocukken buldum aşkı ve hâla dokuz yaşında bir çocuk gibi seviyorum sevince. Kimsenin aşkı beni bağlamaz. Ben kimse gibi sevmem. Kendim gibi severim. Aşk'ım kişiye özel değil. Bana özel. Daha çoook anlatabilirim de gerek yok. Hii taşındık ordan onu görmeye giderdim uzakdan bakardım. En çok da kendi kendime sevmeyi sevdim ben. Sevmek güzel. Kendi kendine de olsa güzel. Mesele sevmek sevgili değil. Sevgili olsaydı eğer şu an yalnız olmazdım mesela. Hayırlısı deriz ya hani hayırlısı sizin elinizde. Unutmadım. Hatırlıyorum hemde herşeyi...

İlk aşk'ı kaç yaşında buldunuz? Hatırlıyor musunuz? Unuttunuz mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Yok mu aşk'i bulan?
Güncellemeler
+1 yıl
Günceldir ve güncel kalacaktır.
İlk aşk'ı kaç yaşında buldunuz? Hatırlıyor musunuz? Unuttunuz mu?
Cevapla