Eski sevgilim sanırım beni whatsappde engelledi ona hiç yazmadığım halde, sizce neden?

ne olursa olsun whatsappden hiç engellememişti, yaklaşık iki ay önce ayrıldı benden, ilk bir iki gün yazdm barışmak istemedi kendi haline bırakim dedim bir ay sonra tekrar son kez şansımı deniyim dedim, yine kabul etmedi. gerekce olarak işi yok uni bitmedi hayatını rayına sokması gerekmiş, böyle hiç kimseyi mutlu edemezmiş, artık kimsenin değil kendi hayatına bakıcakmış, ben seni unutmadım merak etme dedi. ben iş bakcam sınavlarıma odaklancam sende öyle yap, başka şartlarda konuşuruz bunları dedi. bende bundan ümitlendim yani sen herşeyi yoluna koyduğunda bir ümit var mı diye sordum (ben seni unutmadım merak etme vs dedi çünki!) sonra ben ümitlenince, yok ümit falan, sen öyle yorumluyorsun, bu konuşmadığımız süre içinde huzur buldum senle o huzuru bulamamıştım dolayısıyla yine dönüceğimi sanmıyorum, açıklayıcı oldu mu? dedi. bende tamam ne diyim kısmet değilmiş dedim, üzülerek kabul ediyorum artık ayrılığı dedim ve bir daha yazmadm, 3 haftadır yazmıyorum. ve o günden sonra instamı ve faceimi kapattım sadece whatsappim vardı whatsappdede hep çevrim içiyim sınavına hazırlandıgım dersin whatsapp grubundayım, 2 hafta kadar ben içerdeyken bakıyordum o da girip girip bana bakıyordu, sanırım son bir kaç gündür beni engelledi hiç görünmüyo, ama sevgili yapmadığına da eminim. ya bana deseki yok hiç bir şekilde ümit düş yakamdan diye böyle peşinde dolaşmazdım ama bir ümit veren şeyler yazıyo sonrasında tam tersini. bu arada ilişki düşünmüyorum demesine rağmen hergün instadan kız ekliyo, ama tabi kimse yüzüne bakmıyo çünki ne tip var ne para pul, şimdiki kızlarda malum. bir tek koşulsuz ben sevmiştim onu.
Eski sevgilim sanırım beni whatsappde engelledi ona hiç yazmadığım halde, sizce neden?
Cevapla