
Evet pek yakında böyle bir söz söyledim
Hayır daha sevgilim olmadı ki özür dileyim
Olma aşamasına geldi
Neler olduğunu anlatayım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

2009 Facebook profil resmimdi, hey gidi günler :)
Hey gidi günler hocam biri sormuş kaç yıllık diye ben bilmiyordum ahahh :D
Teşekkürler hocam :)
Ricalar günaydın nasılsın
İyiyim hocam günaydın sen nasılsın :)
Gün batımında doğan güneş kıvamındayım kıyamet yakındır ahah :D
İyi olmana sevindim :)
Edebiyatını sevdiğim :=)
Haha teşekkürler hocam günaydın
Sevdiğim için özür dilememkiiiii
Bazıları ediyormuş hocam :)
hayırlı kandiller
Onlar bizden değil😀🙏🙏🙏🙏hayırlı kandiller
HAhaha teşekkürler
Teşekkür ederim
Ricalar hocam
Kaliteli insanları sevmek nasip olsun diyelim😀
Diyelim :)
Hayırlı kandiller :)
Ricalar efem
Rica ederim :)
Tam olarak anlamadım soruyu?
Seni karşı taraf sevmiyor sen çok seviyorsun ve sitemkar bir şekilde seni sevdiğim için özür dilerim diyorsun
👍 Hayır böyle birşey hiç olmadı
Tamam :)
Birini sevdiğim için, ondan özür dilemek mantıklı gelmedi. Bu yüzden sanırım en başında soruyu anlayamadım.
Eğer birinin sevdiysem ve o beni ve sevgimi istemiyorsa, bunu gururlu bir şekilde içimde yaşarım. Kimseye ne yalvarırım nede özür dilerim.
En iyisi de bu zaten :)
Teşekkür ederim. Şu sıralar biraz tepkili Cevaplar verirsem üzerinize alınmayın. Zor bir dönem geçiriyorum.
Anladım sorun yok geçmiş olsun :)
Teşekkürler 😊😄
Hayırlı ramazanlar
Ricalar hayırlı ramazanlar :)
Tam olarak anlamadığım soruda, Eig aldım. Bu herkese nasip olmaz sanırım :))
Gönlümden geçeni seçiyorum :D :D
Hayırlı sabahlar :D
Aaa buna sevindim işte 😊
Size de hayırlı sabahlar
Teşekkürler :)
Cevap
19Cevap
Oldu evet. Kendi gördüğüm zarar çok büyük olmasına rağmen ona zarar verdiğimi söylediğinde keşke hiç tanışmasaydık dedim. Elim kırılsaydı da o ilk mesajı yazmasaydım dedim. Çok sevmiştim. Niyetim hiçbir zaman ona zarar vermek olmamıştı. Ama şu var ki seven kişi ondan gördüğü zarara da eyvallah der. Ben aslında hiç sevilmemişim onu anlamış oldum ama geç anladım. Sevilmediğimi bilsem, öylesine ilgilendiğini bilsem o kadar canıma sokmazdım. Ben söylenen söze güvenirim. Boş sözlermiş hep. Olmayacak bir rüyaya inanmışım. Neyse o mutludur inşallah şimdi.
İnşallah sende mutlu olursun :)
Hayırlı kandiller
Ne kadar meraklisin 😜😜
Son şik yani neler oldugunu anlatayimda resmen seni çekirdekleri almis dinleme modunda gordum 😂
Olmadi olmasinda oyle bir sey mumkunse sevdigimiz icin ozur niye dileyeceğiz hihh 😄 kiymet bilsinler oyle dedirtecek duruma getirmesinler 😄
AHhaha tamam bu sözlerini hoparlörden tüm sevgililere ve sevgili adaylarına duyuracağım :D
Merak bende meslek olmuş maviş boncuk :D
Evet dinlemek istiyorum :D :D
O da olur :D
Tamam :D
Teşekkürler :D
cok dersiniz daha, kizlar genelde populer Hüptirik erkekleri cekici bulur, efendi sevecek ve duzgun erkekler cok siradan gelir, kiclarina tekme gelince de sana verdigim degere yaziklar olsun seni sevdigim icin ozur dilerim der ve nanay yavrum nanay :) sizi seveni sevmeyi deneyin kardeşim her yerde var duzgun olani bulun, ozrunuz de size kalsin :)
Hayırlı kandiller hocam
evet 1 sene kadar once oldu baya konusuyoduk herseyden konusurduk ve o beni arkadasi olarak görüyordu sonra birgun sinemaya davet ettim ve bana seninle gitmeyi uygun bulmuyorum dedi ben de birsey olmamış gibi geçistirdim ama hayatımın şokunu yaşadım cok seviyodum ve boyle bisey beni yıktı ben de twitter da ask acımı twit lerle dışa vurdum. ve o attığım twitlerin hepsini okumustu bana geri mesaj atti seni kirmak istememistim diye falan ama ben baya kötüydum ve utanıyordum. sonra arkadasligimizin bozulmaması icin ona sacma oldugunu boyle bisey dusunmemin yanlis oldugunu falan soyledim ozur diledim ama arkadas kalabilmek bile onunla hic konusmamamdan iyidi cunku o zamanlar arada nasilsin falan konusuyodum ve onu cok zor unuttum ama bende onunla ilgili acik bir yara kalmadi.
Hem ona kalbimi açacağım sevgimi vereceğim hem de özür dileyecegim öyle mi? 😂😂 Ne o öyle ezik gibi yok öyle bir gezegen. Onu sevdiğim için bana minnet duysun bir kere 😎😎
AHhaha duysun tabi seni sevsin :D
HAhahahah Hayırlı kandiller :D tatlı uykular :)
Hayırlı kandiller🤗🙋🏻
Teşekkür ederim mavi şapkalı büyücü kız :D
Abraka dabra😂😂 puf😄
Bana bir şans açılma büyüsü yapsana :D
Gah bili bili 😂😂 iki vakte kadar açılacak ahanda görüyorum😁
İşte şapkanın gücü ortaya çıkıyor içinden tavuk çıktı ahahah :D
Hadi bakalım şans melekleri beni kollarına alıp şans kuyusuna atsın :D
Şapkanın kendine hayrı yok demekki😂😂
Şapka en azından melekleri getiriyor kesinlikle etkisi var :D
Hadi bakalım öyle olsun😊
Peki tamam ben nba maçı izleyeceğim Ersan İlyasovanın maçı var görüşürüz yine bir başka soruda buluşuruz :D Şapkana sahip çık onunla daha çok işimiz olacak :D
İyi seyirler😊 şapka bana sahip çıksın😁
Teşekkürler :D Ahahah peki birbirinize göz kulak olun :)
Bu foto kaç yıllık be 😁 bir kızı sevdiğim için bunu paylaşmıştım özür dilemek istedim çünkü sevdiğimi öğrendikten sonra ki gün adresim değişti.-.
Yıllığını bilmem öyle yükledim :D :D
Hayırlı kandiller
Olmiştur ya da olmamistur da. La bu nasıl soridur usagum.:):):)
Ortaya karışık pizza tarzında ahha :D
Onu ve kendimi üzmüş olduğum için olma aşamasına geldi
Anladım dikkat et duygularına :)
Olmayacak :D birisi beni severse onu seveceğim bukadar basit bir işlem. :D
Akıllı insanın hali başka :D
:D Kıkskan
AHahha :D
Oyle degil de seni sevdigim icin kendimden nefret ediyorum ama daha iyisi cikti karsima sukur ki oldu👍☺
senin adına sevindim hayırlı mutluluklar ve kandilin mübarek olsun :)
Senin de kandilin mubarek olsun. Teesekkur ederim😄😄
Teşekkürler ve rica ederim
Aslında sevdiğimiz ve güvendiğimiz herkesten özür dilememiz gerekiyor gibi. Sonu hep hüsran.
Evet öyle şeyler başımıza geliyor hayırlı kandiller
Hayır, olmadı sevgimi veriyorsam hak etmiştir hak etmeyen birisini sevmem.
Hayırlı kandiller
Sevdiğim için neden özür dileyeyim, bu benim meselem. Hem ben yüzsüzümdür seversem, utanmam gocunmam.
Evet, oldu ne yazık ki.
Geçmiş olsun hayırlı kandiller
Sağolun, size de hayırlı kandiller 😊
Teşekkürler :)
Sevdiğim için özür dilemem.
PEki :D
Evet dediğim oldu hemde yakın bir zamanda
Anladım hocam geçmiş olsun
Seni sevdim, Allah'ından bul dediğim oldu 😂 sayılır mı?
hahahaahh sayılır :D
hayırlı kandiler
Size de hayırlı kandiller 😊
Teşekkürler :)
sen daha iyilerine layıksın diyorum ben, daha fazla işe yarıyor :D
Hiçbir zaman sevdiğim insanları sevdiğim için pişman olmam 😊
Oldu ama özür dileyemedim benimle mezara gidecek kötü anılarım var
Sevdiğim için özür dilemedim ama sevdiğime pişman olup sultanahmette tövbe ettim olur mu :D
Hayır olmadı diye hatırlıyorum :)
#BeratKandilimizMübarekOlsun 💐
Yok hiç olmadı
Peki anlaşıldı kaptan :D Günaydın hayırlı kandiller
Teşekkür ederim bahar :)
Benim uykum dağınık zaten bir toparlayabilsem uyuyacağım :D
Uyumalıyız :)
Bir sinir ediyor insanı bu uykusuzluk :D
Sevgilim oldu ama hiç bir zaman özür dilemedim sevmek güzel birseydir bu kötü de sonuçlansa , neden özür dilensin ki.
Hayır, olmadı.
:) :) Hayırlı kandiller
Sağol, sanada :)
Teşekkür ederim
Seni sevmiyorum artik yalana dolana battik 😂😂😂
AHhahah bu iyiydi :D
😁😁😁😁
:D :D
Hayir olmadi neden sevdiğim için özür dileyim.:))
Özür dilemek erdemliktir diyip dilenebilir ahaha
Sevmek suç değil ki özür dilemek erdemlik olsun
Ahahah haklısın :D
Dagilalim ozmn hahaha
Evet niye toplu taşıma aracında son durrağı bekliyoruz ki
Hayir öyle biri olmadı
Peki günaydın hayırlı kandiller :)
Teşekkür ederim :)
Özür dilemek için sevmiyoruz
Güzel günaydın hayırlı kandiler
Evet, sevdiğim için suçluluk duydum.
Cümleten hayırlı kandiller :)
Sevgiyi hak etmedi ondan özür diledim evet oldu.
Hak etmeyene hak vermeyeceksin aklından fılatıp kurtulacaksın sonra da kahveni yapıp içip gelecekteki sevgili adayını göreceksin :D
Hayırlısı. Aslında kendime karşı bir özür dileyiş gibiydi daha çok.😊 Allah herkesin gönlüne göre versin.👑👍
Evet amin inşallah versin :)
Buna cvp yok😊
Hayirli kandiller
Hmm çok derin ve anlamlı bu görüşe sataşılmaz şimdi😃
@_GünBatımı_ tesekkur ederim kucuk cadi🦋
Tamam :D :D
TAtlı geceler
Evet oldu :)
#hacıemre
hayır bunu hiçbir zaman söylemedim..
Evet hocam :)
Hayırlı kandiller :)
böyle bısı ıcın ozur dılenmez ama
Evet hocam hayırlı kandilelr
Hayır olmadı.
Narşistmiş. Vay be...
Olmadı ama olacak gibi.
Evet, oldu..
#melankolikduygular
Oldu biraz acı bir durum
Olma aşamasına geldi evet.
Hayır, çok saçma bir şey.
#devilschild
Yok olmadı.
Hayırlı kandiller hocam :)
Rica ederim hocam
oldu
HAyırlı kandiller
hayır olmadı
HAyırlı kandiller
:Teşekkürler
oldu hatasını anladı yalvardı
Söyledim.
Geçmiş olsun
Hayırlı kandiller
sevin kardesim adam gibi sevin
Kimseyi özür dileyecek kadar sevmedm
Olmadi
HAyırlı kandiller
Teşekkürler :)
Haksızken bile o üzülmesin diye söyledim var
Sevdiğim için değil sevdirdiğim için oldu
Oldu..
Hahır
Hayır olmadııığ
Hayir olmadi
Dedim
olmadı
olmasaydı keşke oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar