Onunlayken çok mutluyum ama yüz yüze olmadığımız zamanlar mesajlaşırken felan heyecanlanmıyorum bu karşılıklı mıdır?

Soru başlıkta oda aynı şeyleri mi hissediyordur
Onunlayken çok mutluyum ama yüz yüze olmadığımız zamanlar mesajlaşırken felan heyecanlanmıyorum bu karşılıklı mıdır?
Cevapla