
Kalbinizi diyorum 💙💙verebileceğiniz birisi var mı hayatınızdaa😨😁😒?

Üç aylık flörütüm de manitasıyla foto atıp ‘Yakışmış mıyız😁?’ diye sorunca saldım valla bu işleri. Vermiyorum kalbimi kimseye benim o
Oha sana mı attı bir de. 😨
Attı valla haysiyetsiz köpek😒😒😒
Edis dinlerken mi geldi bu soru aklına :D Hayır yok.
Sayılır. :D
En tereddüde kaldığım konu
Verirsem kalpsizsin dicekler, vermezsem kalpsizsin (merhamet anlamında) dicekler
Usta sen izmirdemi oturuyon cingenelere benzetiyorum seni çok
Evet menemen çingenelerindenim ben kanka
Cevap
9Cevap
Hadi gel yine benim ol benim olmazsan kime giderim aklıma bu geldi ashshs 😄
Diptis diptisss😎
💃🕺
Mod ve Fenomen :D :D Ks niye böyle sonra :D
Yok :D
Ciddiyetten ölelim mi bizim de trole ihtiyacımız var arada. :D
Tuzlayaraktan sonra daha doyamadın galiba trollere :D
Hahaha ayda 2 hakkımız var. Zaten yakında gideceğim ozleyeceksiniz sorularimi😁
Lütfen gitme yalvarıyorum :D Bir feno daha gidiyor yahu niye ağlayayım bıktım saçma sapan sorularınızdan :D
Ya sen bu siteyi fazla ciddiye almış birde çok kıskanmışsın. Yapma böyle şeyler çocuğum engelle butonu var sağ üstte ;)
Gidiciymişssin zaten ne gerek var :D
Gizliden çık ben engellerim. :D
Sen bu siteyi çok ciddiye alıyorsun, alma :D
Senin gibi modelleri engellemekten zevk alıyorum ama :D
Merak iyidir :D Gizliden çıkmıyorum gizlimi engelleyebilirsin fenocuk :D
Profilime gir engelle. :D
Bana ne bana ne önce sen engelle :D
Yemin ederim çok fesatımm kendimden utandım fhdhdhfh
Sizi gidi fesatlar xndj
Sen alamazsan kimseye vermem dediğim birisi vardı, adı neydi unuttum şimdi
Alamadımı kalbini beceriksiz.
Bir şey olmaz siz güçlüsünüz
Aşk adamı bozuyor bee cnnc
Ahh ben bilmem sen daha iyi bilirsin tecrübe ezer beni fjcn
Ben her zaman üzerim kötü çocuğum. :( selametlee✋
O zaman rape me delikanlı
https://youtu.be/nMK6FWN2-Ps
✋
Böyle düşebileceğim birini bulsam gerçekten büyük fedakarlıklar yapabilirdim. Mantığıma uyan kimse olmadı.
Okuyan herkesin fesat düşünmesini sağladığın için sağol 😂 hayır yok
Rica ederim 😅
Öyle birşey dediğim anda o kişi de gidiyor o yüzden ne derim ne de isterim dksjs
hayır şuanlık yok olsaydı vericek birisi daya gönlümlünü ver bana doyasıya derdim
Kalbimi vereceğim biri var.
Vaad ediyorum, vermiyorum. O kadar kolay mı yha ?
Zor mu yha?
Yok, olmamalı, olmayacak.
Büyük konuşma. :D
sen hayırdır :D asass
Ne hayırdır dkdk
Normal bir insan ayak felan yok. :D
Neyse modumu bozmayayım. :D
Bir benmi fesat anladım soruyu. :D yok kimseye kalp falan. :)
Koruyalım kalplerimizi !
Var gibiydi ama artık yok
Fkdjf ıı şeyy var 🙄😂
Sana tabikide şapşik 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Şu anlık yok kalbimi vereceğim kimse. :)
Kimseye emanet etmeycem kalbimi
Var gibi ama bilmiyorum
Ben bencilim paylaşmayı sevmiyorum
Bende kalsın
Hepsi benim 🙊
Kalbinin mi? :D
Canım kalbim💖 hepsi benim😅
Paylaşmıyor musun kimseyle. :D
Tarzım değil :D
Kimseye yok😎
Hakedene ver bro😅
Onu düşünürüz knks 😈😎
Allah senin böyle soru mu sorulur 😂😂😂
Ahh var da bilmiyor 😏
Yok kalmadı
Hayir.
Verdim zaten
Kedilerim
Var gibi biri pek emin degilim. :D
yokkk
Yok kimseye vermem kalbimi :))
Yok galiba
Var kocamdan başkasına vermem. :D :P
hayır yok..
Kptum laaa cjjggkh yokk
Soru güzel :D yok şimdilik
Hahahahahaha soruya gel evet var 3 5 kişi
Kimseye bok vermem
Var sen 😂
Eşim olabilir. ;)
Yok ole biri
Ailem dışında yok
Hyr yok
Benım yok ☺️
Hayır yok :)
Yok cjcjdj
Hayır. :D
hayır
Yoook :D
Evet sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar