Kimseye Eyvallahım Yok diyen kız Bu cümlede ne demek istiyor?

herkese merhaba bir kıza sormuştum diğerleri gibi farklı olan ve bıraktığında zor dönüşü olan bir kıza
biz hala küsmüyüz? diye sonra dedi küs değilim en son muhattap olacağım insansın diyelim diyerek bir de :) sembolünü koydu ben de dedim eğer böyle devam edersen ilerde de mutlu olman çok düşük, umarım Yüce Rabbim sana bir gün benim kıymetimi öğretir diye. Ondan sonra kız bu saatten sonra kimseye eyvallahım yok dedi ilerki günlerde yazsan da değişen birşey olmicak demişti. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz şu an çok beterim bir yardım uzatın :(
Kimseye Eyvallahım Yok diyen kız Bu cümlede ne demek istiyor?
Cevapla