herkese merhaba bir kıza sormuştum diğerleri gibi farklı olan ve bıraktığında zor dönüşü olan bir kıza
biz hala küsmüyüz? diye sonra dedi küs değilim en son muhattap olacağım insansın diyelim diyerek bir de :) sembolünü koydu ben de dedim eğer böyle devam edersen ilerde de mutlu olman çok düşük, umarım Yüce Rabbim sana bir gün benim kıymetimi öğretir diye. Ondan sonra kız bu saatten sonra kimseye eyvallahım yok dedi ilerki günlerde yazsan da değişen birşey olmicak demişti. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz şu an çok beterim bir yardım uzatın :(
biz hala küsmüyüz? diye sonra dedi küs değilim en son muhattap olacağım insansın diyelim diyerek bir de :) sembolünü koydu ben de dedim eğer böyle devam edersen ilerde de mutlu olman çok düşük, umarım Yüce Rabbim sana bir gün benim kıymetimi öğretir diye. Ondan sonra kız bu saatten sonra kimseye eyvallahım yok dedi ilerki günlerde yazsan da değişen birşey olmicak demişti. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz şu an çok beterim bir yardım uzatın :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar