İkinci buluşmada eve kahvaltıya çağıran erkek kötü niyetlisidir?

Ks den tanıştık ve aynı Üniversitedeyiz ikinci buluşmamız olucaktı eve kahvaltıya gel dedi kabul etmedim ikinci kez çağırdı gene kabul etmedim. Ondan sonra çok az yazmaya başladı. Ama yan yanaykende öyle sapık birisine benzemiyo. Acaba parasımı yok dışarda oturmaya diye düşündüm. Çok mu polyannayım ne? Erkekler siz bilirsiniz derdi ne bunun
İkinci buluşmada eve kahvaltıya çağıran erkek kötü niyetlisidir?
Cevapla