Arkadaşlar eski sevgilim bana çirkin demiş ama üstüme iki sevgili yaptı hepsi birbirinden çirkin bana niye böyle dedi?

Arkadaşlar ben 23 yaşındayım eski sevgilim 30 yaşında neyse 4 yıl öncesine dayanan bir ilişkimiz vardi ben kapali bir kizim çok guzel degilim ama çok çirkin olduğumu sanmıyorum yani çocuksu yüzüm var sempatik gamzeli bir yuz öyle cekici kadınsı değil neyse eski sevgilim kızın tekine diyor ki Büşra güzel değil beni çekmiyor ben evlendiğimizde onu aldatirim kızda diyorki çok mu çirkin hayir orta seker ama beni çekmiyor asker arkadasim gibi diyor biz ayrıldık tabi üzerine 2 tane sevgili yaptı ikiside erkeksi yüzu ve açık kizlar makyajlı falan sert yüzleri var kemikli herkes onlar için erkeksi diyor simdi son ciktigi kız ondan büyük duruyor yasini bılmiyorum ama tam bir teyze.. bana çirkin diyor sevgili olduğu kızlar daha beter resmen gururum kırıldı neden böyle dedi ve hedabini acik yapmış ki fotolar görünsun diye
Arkadaşlar eski sevgilim bana çirkin demiş ama üstüme iki sevgili yaptı hepsi birbirinden çirkin bana niye böyle dedi?
Cevapla