Karşı cinsle yemekte, çatalla yenecek bir yemek olmasa da inatla çatal kullanmaya çalışırmısınız?

#bendeakrebim
ahaaabenbenben😁😁😁🙈

#bendeakrebim
ahaaabenbenben😁😁😁🙈

"Elimden zehir olsa yersin, değil mi?" diye tüm masumiyetinle sorduğunda "Hayır, yemem." diye net bir şekilde ve ardından gülerek cevap veren erkek :) Evet, bunu yaşadım ve dürüstlük çok daha önemli benim için :) Gerçekten zehir olsa yiyebilecek tipler de vardır ama ben kötü çocuklardan hoşlanırım :)
*Gecen bol olsun.*
Seni kendi ellerimle beslerim diyen erkek daha romantiktir.
İkisi de cicim ayı bitene kadar romantiktir. Sonra göremezsiniz zaten.
Böyle şeylerden çok, uzun vadeli hareketler/söylemler daha çok mutlu eder insanı.
Elimle beslerim diyen romantik. 😛
Cevap
55Cevap
Elinden zehir olsa içerim diyen kadın
#hacıemre
Tuzlu kahve diyince morarıyolar zehir he kendimizi kandırmayalm 😂
o zehiri içerek gebermeyi garanti altına almanın en basit yoludur, hem de kana kana zemzem suyu içiyorum sanma dingilliğiyle.
neye güveniyorsun lan diye sorarlar adama, verecek cevabın olmaz.
akıllı ol diyorum yani.
Senin elinden zehir olsa yerim diyen erkek. Psikopat gibi seven insanlara bayılıyorum :D
Eliyle besleyen romantik zehir olsa içerim diyenin Allahına kurban sjmgmg😂
senı ellerımle beslerım bebek gıbı bakarım kıyamam anlamına gelıyo elınden zehır olsa yerım senın için canımı bıle feda ederım anlamına gelıyo secım yapmıyorum maalesef
senin işin gücün yok mu kalk bir cay koy diyen erkek catali da iyi kullanirim ama özgürlükden yanayim cok kasmam yerine göre
ikisi de romantik degildir hacit, ama yalan tespiti icin ikinci secenegi secmek gerek.
ellerimden zehir yiyor mu uygulamali test ederiz 😢
Senin elinden zehir olsa yerim diyen daha romantik
Seni ellerimle beslerim der zıkkım verir 😃 Her ihtimali düşünmek lazım
Ellerinden zehir olsa da yerim diyebilmeli..
Her zaman aynı güzellikte ve lezzette yemekler yapamayabilirim sonuç itibariyle.
eliyle besleyen bayan yapmacık olmasın öyle sanki zehir olsa yicek he doğru olsun eliyle beslerim diyen daha hoş be
ikisi de romantik bence:))
Seni ellerimle beslerim diyen erkek
İkisi kapışır :D
Ama zehir olsa yerim diyen daha cesur
ikiside çok romantik oluyor bencede bende öyle düşünüyorum
Ben kendim yerim yemeği, görmediğim ilgi başkasından gelince ağır gelir yapmacık bulurum
Benimle birlite yemek yapan erkek daha romantik bence 😂
Zehir bile olsun yerim diyen erkek. Diğeri yalan soylüyordur
Senin elinden zehir olsa yerim diyen erkeğin romantikligi bence.
seni hangi cevap tatmin ediyosa egona göre davran ogo bazan yerinde kararlar almana yardımcı olabilir her zaman da kötü değil :)
Senin elinden zehir olsa yerim diyen erkek daha romantikdir bence
Gel bir "kokareç yiyelim de gidelim" diyen erkek😀
Ooo kokorocte ne gider simdi ya ortakoyde okmak vardi simdi
Bir zamanlar yaptığım ama sonradan nefret ettiğim davranış şekli.
Romantizim anlayışı ne kadar da değişmiş. Halbuki romantizim günümüzde, bir akşam yemeği ve sonrasında ki seksten ibaret.
ikiiside değil , kime baksam seni görüyorum diyen erkek :)
Elimle beslerim diyen vatandaş romantikdir. Zehir olsa yerim yalandan cümle. :)
Cüzdanı kalın olan erkek romantiktir. Otomatik olarak romantizm kokar.
Önce yedirir sonra zehirler en sonra o ellerle boğar ;))
Hiçbiri romantik değil.
Valla ben boğazına düşkün biriyim ne olursa yerim eşimin elinden 😂😂😂
Dürüst olan erkek seçeneği ekleyip dürüst olan erkek diyorum.
Senin elinden zehir olsa yerim diyen erkek daha romantiktir 😉
kötü davranan en iyisidir bosuna kandırmayalım kndiinmizii :D
Zehir olsa yerim desin. Zehirleriz.
Elinden neden zehir yiyeyim ne anlami kaliyo zehir yedikten sonra yaşamanın. neden ellerimle yedireyim yatalakmi hastami elimi yok ayagimi sacma bir soru
Valla yemek konusunda hiç kasamıyorum ya direkt elle yerim
soru süpermiş...
ben sanırım elle besleyenlerdenim
Sebze yemediği halde sen yaparsan yerim diyen erkek 😊
İkisi de romantiktir.
Ne yedirsin ne yesin yaşatmayı becersin yeter!
Yersiz bence 🖐artik elle besleme falan kalmadi 🤣 senide benim soruya bekliyorum
İkisi de değil valla.😒
Ellerinden zehir olsa yerim işte bu adama ölünür
Zehir olsa yerim diyen
İçimden ne gelirse onu yapardım
Elleriyle beslerim diyen
İkisi ölümüne kapışır bence... 🙆🏼♀️
“Seni ellerimle beslerim” bence 😊
Hamburgeri catal bicakla yemisligim var
Ellerimle beslerim diyen
Ellerimle beslerim desin
Elimden zehir olsa yiyen
Beraber yapar beraber yeriz olmazmı😊
“Elinden zehir olsa içerim” diyen bey :)
Yemek yaptım gel yiyelim diyen erkek romantiktir
Elleriyle besleyen 😂
Zehir olsa yerim diyen
Biraz gerçekçi olalım. Lahmacuna ne dersiniz? 🤔
Elleriyle beslemesi çok romantikkk
İkisi de "vıcık vıcık ilişki" tanımı için yarışır.
Ellerimle beslerim diyen erkek daha romantik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar