Sırf "seviyorum" demekle bu iş olmaz. Sevgiyi verirken hakkıyla sevmek gerekir. Bu nasıl olur? Bu sevdiğinle konuşurken aldığın keyfi başkasında almamakla/bulamamakla olur. Sevdiğinle dertleşmek varken başkasıyla dertleşmeyi yapmamakla olur. "Ben seviyorsam dediğim olmalı" diyerek bencil davranılmamalıdır. Sevgide bencillik olması zaten kendisine aykırı olur. Sevgi varken güveni zedeleyecek hareketlerden kaçınılmalıdır. Kıskançlık yapıyorsa seven kişi kıskançlığa neden olacak hareketler kaçınılmalıdır. Kıskançlık durumdan şikayet etmemelidir. Kendinize yapılmasını istemediğin şeyi başkasına yapma! Sevmeyi beceremeyenler sevmesin.
#Sevmeyibilenlersevsin
#Sevmeyibilenlersevsin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar