Sevmek mi önemlidir? Yoksa sevgiyi hakkıyla verebilmek midir önemli olan?

Sırf "seviyorum" demekle bu iş olmaz. Sevgiyi verirken hakkıyla sevmek gerekir. Bu nasıl olur? Bu sevdiğinle konuşurken aldığın keyfi başkasında almamakla/bulamamakla olur. Sevdiğinle dertleşmek varken başkasıyla dertleşmeyi yapmamakla olur. "Ben seviyorsam dediğim olmalı" diyerek bencil davranılmamalıdır. Sevgide bencillik olması zaten kendisine aykırı olur. Sevgi varken güveni zedeleyecek hareketlerden kaçınılmalıdır. Kıskançlık yapıyorsa seven kişi kıskançlığa neden olacak hareketler kaçınılmalıdır. Kıskançlık durumdan şikayet etmemelidir. Kendinize yapılmasını istemediğin şeyi başkasına yapma! Sevmeyi beceremeyenler sevmesin.




#Sevmeyibilenlersevsin
Sevmek mi önemlidir? Yoksa sevgiyi hakkıyla verebilmek midir önemli olan?
Cevapla