1 😊Burası arkadaşlık sitesi değil
2😊 Dış görünüşe önem vermem.

İşte bu yüzden millet kendinden soğuyor maalesef her zaman dış görünüş ön planda ve aşk felan yaşanmıyor biri gerçekten seviyor maalesef dışını sevmediği için red ediliyor millet güzelim yakışıklıyım diye o yoksa bu var diyor yani aşk felan kalmadı kimse bu yüzden doğru sevmiyor içten bir sevgi yok dış görünüşle egosunu tatmin ediyor yüzüne aşık oluyor maalesef ama millet şunu düşünmüyor bir inanın parası yoktur kendisine bakamaz veya çalışamıyordur ailesine bakıyordur ailesinde sorunlar olabilir vb şeyler herkes ister Çağatay Ulusoy veya Serenay Sarıkaya gibi olmayı
Hiç kimse dış görünüşe önem vermem diyor ama sorsan herkez mutsuz neden çünkü herkes yakışıklı olsun bana bağlı olsun der bence saçma six hiç çirkin olsun benim olsun dediniz mi?
Simdi söyle yüz yüze tanisirsam dis görünüse bakarim ama sanaldan tanisirsam önce düsüncelere yani karaktere bakarim. Sahsen böyle bir olay yasadim asla tipim olmayan biriyle tanistim ama ilk basta resmini görmemistim. Düsüncelerine tanidikca asik oldum sonra da resmini gördüm ve önceden takilacagimi sandim seylerin (boy, görünüs vs) birden hic bir önemi kalmadi ilginc bir tecrübeydi
Samimi gelmiyorlar. Mesela benim için dış güzellik çok önemli ama tanıdıkça içi de tatmin etmeli yoksa ne işe yarar?
Bak işte ne dürüstçe söyledin. Ulan bari böyle dürüstçe söylesinlerde herkes rahatlasın mubarek
Cevap
23Cevap
Hiçbir zaman samimi bulmadım öylelerini. Kimse hamam böceği ile uğur böceğini bir tutmaz.
İç güzelliğe önem verdiğim kadar dış güzelliğe de önem veriyorum. İçimin ısınmadığı, dışını beğenmediğim birinin iç güzelliğini pek merak etmem. Ahım şahım bir güzellik istemiyorum ama içimin ısınması lazım.
İlk görüş her zaman önemli be hocam :)) İlk görüşte içini görebilseydik belki olurdu ama direk dış görünüşe bakıyoruz.
Dış güzellik gelip geçici garantisi yok aldanmamak lazım önemli olan insanın içidir ben iç güzelliğe bakarım ben dış görünüş olarak itici bulunan biriyim ve insanların özellikle kadınların dış güzelliğe ne kadar önem verdiğini gördüm anladım ne diyim ki
Dışını beğenmediğimiz şeyin içini merak etmiyoruz. Bu yemekte de böyle, insanda da.
İnsan yaratılış itibariyle güzeli sever zaten. Ama 'güzelliğin on par'etmez bu bendeki aşk olmasa' deyişiyle anlaşılacağı üzere, insan sevdiğini güzel görür zaten.. 😊 dış görünüşüne gittiğin insanla konuştuktan sonra karar verirsin zaten onunla devam edip etmemeye.. kimisinin içi dışına yansımış olabilir tabii.. kimisi de sadece dışı doldurup içi tamamen boşaltmış olabilir.. 🤔
Sizin kız seçme olayınıza hayranım erkekler. Dışı sağlam içi çürük kız sectikten sonra ah vah tüh yapıyorsunuz
içi dışı bir olan kızı seçin
@Pussycats eet ya ben hariç tabi ki :D
bu dışı güzel olanın içi niye güzel olmuo bu bir kural mı:)) bence ikisi de bir arada olabilir
dış güzellik dediğin de göreceli neticede.. dış güzellikte tek kıstas kaslı omuzlu uzun boylu olması bunlarda boy dışında yapılabilir şeyler☺️
kimse dememiş ki iç güzellik bu soru güncellemesi cevaplarla alakasız olmuş😂😂😂😂
insanalrın görüşlerini oku düşbaz bey😂😂☺️hayat acımasız bak herkes dış güzellik diyo😂
dış görünüşe önem vermem diyen yokki:)
beyin error verdi 😂😂😂😂😂😂😂koptum yaaa
sabah sabah çok güldürdün beni😂
Özünde insan ruhu, karakteri sever. Dıştaki "beşer"i değil. Nitekim modern insan buna dış görünüş der. Fakat söyle bir şey var ki insan uzaktan birinin ruhunu bilemez. O yüzden ilk dikkat çeken dış görünüş yani beşerdir. Ama zamanla ruhu tanımaya başladıktan sonra, muhabbet akmaya devam ettikçe aşık olur... Ya da olmaz. Dış görünüş sadece ilk görüşte önemlidir.
Her zaman söylüyorum ya. İlk başta herkes herkes herkes tabiki dış görünüşe bakacak. Etkilenir etkilenmez neyse. Ama %80 iç tabiki karakterini seversem beni mutlu ederse artık dış görünüşü de hoşuma gider yani. Ve burası arkadaşlık sitesi değil ben katılmıyorum buna ben sadece vakit geçirmek için soru cevaplamak soru sormak için felan kullanıyorum. Arkadaşlık da olabiliyor ama herkesin kullanma amacı farklı 😇
evet aslinda haklisin bircok insan guzellik cok onemli bir kavramdir tabiki bu ilk bakisda etkilenirsin begenirsin ama o guzellik tek basina etkili olmuyor en azindan benim acimdan. Konusmasi tavri kendini egitme sekli heps bir uyum icerisindeysede sevgi basliyor. Tek bir guzellikle olmuyor yani tabiki onemli bir faktor ama bir omur boyuncada guzellik olmuyor karakter daha onemli. az yakisikli olsun ama adam gibi adam olsun zaten erkegin guzeli cirkini olmaz adami olani ya da adam olmayani olur!!!
Herkes herkes değildir.
Hiç görmeden sevdiğim oldu.
Ben geçici olan şeyler için sevmem..
Önemli olan edep ahlak namus sevmeyi bilmesi..
İçini tanımadan önce dışına bakıyoruz genel olarak, o da çekici gelmezse tanımaya gerek duymuyoruz. Ben görmeden sevmeyi seviyorum :) İçimde güzel duygular uyandıranı gözümde güzel çiziyorum ve gerçekte gördüğüm zaman da güzel görüyorum.
Dış güzellik elbette önemli fakat o insanı tanımaya başladıktan sonra iç güzellik önem kazanmaya başlıyor. Sonuçta sırf güzel veya yakışıklı diye bir insanla uzun süre vakit geçirmek istemezsin.
Dışı benimki gibi normal olan bir ( iyiye karşı hanımefendi) kız dan hoşlandı 5 haftadır gayet iyi davranıyordum, aramızda iyiydi birbirimize kibarlıklar gülümsemeler. açıldım. beni terslemedi ama ban karşı bir şey hissetmediği ve ilişki vb için hazır değildi yani sonuç : nötr , srdum aramız yine iyimi diye
o kız : evt.
yani aga içi iyi olanın içi iyi oalnla arası iyi olsa bile o işler karışık. mı?
Aynen güzel özetlemişsin kız içinde erkek içinde dış görünüş önemlidir. bende samimiyetsiz bulurum bu tip kişileri
Dış görünüş ile tanışılır
Bir süre geçtikten sonra düşünceleri karakteri ve iç güzelliğini benimser ya da benimsemezsin
Gerçek hayatta da sanalda da önce tanımaya çalışırım uzaktan izleyerek takip ederek bakış açısını zihniyetini yaklaşımını. Ya da önceden tanıdığın biridir duygun zamanla boyut değiştirir vs.
Tip herşey değil
İnsan elbette ki güzel olsun ister de güzellik ona atfettiğiniz mânâdır. Karizma, duruş donanım karakterdir benim için yıllardır diyorum her yerde. Yakışıklılık ise bana yakışması.
dış güzellik iç güzelliği, paranın güzelliğide hem iç hem dış güzelliği görmezden getirir.. ;)
Cevaplar hiç mi hiç samimi gelmiyor. Gerçek olan birinin dışını beğenmediysek içini merak etmiyoruz.
dış görünüş kesinlikle önemli
mesela sadece sarışın erkekleri beyenirim esmerlere hiç aşık olamam iç güzellik le beni aşık edemezler sarışın yakışıklıysa içinide beyenirim
yani iç güzellik önemli diyenler içi güzel olan maymun gibi birisine aşık olabilirmi ben olamam
Kızlarınki özellikle samimiyetsiz geliyor. Erkekler genelde bu konuda yalan söylemiyor.
Bilmiyorum ama ben de öyleyim en azından inkar etmiyorum
Kimse dışını beğenmediği bı insanın içini merak etmez bence güzellik iç ve dış olarak bı bütün sadece iç ya da sadece dış olarak ayrılamaz
Duvar yazısı çok haklı kimse de bunu inkar edemez bence. Çünkü bir insanın önce dış görünüşüne bakarız sonra onu tanıyarak içinin iyiliğini farkedebiliriz. İç güzellik falan palavra. Boşuna felsefe yapmayalım yani 😂😉
En büyük yalandır, her insan ilk olarak dış görünüşe bakar, dış görünüşten beğendiğin bir insanı tanımaya çalışırsın ama dış görünüşten beğenmediğin bir insanı tanımak için bile uğraşmazsın
bana uymuyo bu olay.. ben hem içi hem dışı kötü birini 5 yıldır seviyorum neden mi bende bilmiyorum :(
Ask budur iste ama vazgec sevniyorsa
3 yıldır da görmüyorum onu:((
İçi güzel olanı istiyorum gerisi önemli değil diyenlerin hepsi dışı güzel içi boktan insanlarla beraberler
Bence dışı ve içi güzelleri es geçip içinin pisliği dışa vuran kadınları seçiyorsunuz sonra da olan bizim gibilere oluyor.
çünkü yalancıyız..
içi güzel olsun başka bir şey istemem deriz ama bu büyük bir yalandır..
Herkes ozgur istedigini secmede sonucunda uzulenleri goruyoruz yiprananlari Allah buyuk adalet var her yerde bir yerden alir digerinden verir
Kendilerini kandiriyorlar baktiki no problem hemen ici guzel olsun rontgen varya gözlerinde:))
Yalan söylüyorlar tabiki.
Herkes bir nebze de olsa dış görünüşe bakat
Ambalajını beğenmediği kimsenin içine bakmazlar.
Yalan kısmına da katılıyorum.
Dışı guzel olsa da içi guzel degilse bir anlamı kalmıyor
Dış görünüş önemsiz demiyorum. Önemli bir şey fakatt. Dış görünüş çok aldatıcı olabilir tehlikelidirr.
Dışını beğenmezsem içi merak uyandırmıyo açıkcası
genelde hep öyle oluyor
Görüntüsünden etkilenmedigim kimseyi, hayatima almam. Tanima çabasina hic girmem.
Hanim abla.. 😅
Her iki ozelligide bulunduran birisi olsadaa keske 😂
Bence de dış görünüş çok önemli. Ama bazı kız arkadaşlarım hakikaten önem vermiyor. Çok güzel bir kız arkadaşım gitti ünideki yani şeyapmak istemiyorum da hiç uygun olmayan bir çocukla evlendi işte
iç güzelikle yalnızca organ mafyası ilgilenir iç güzellik olsun diyenlere inanmıyorum
Bir insanın dışını beğenmeden iç güzelliğini nasıl öğrenebilirsinki?
"İnsan güzeli sevmez, sevdiğini güzel bulur" düşüncesindeyim.
Önce dış görünüştur sonra iç kimse hoşlanmadığı ısınmadığı kimseyle zorla olamaz
Dışını beğendiğin insanın içini tanımaya çalışırsın, ama zaten arkadaşsan iç güzelliğini gördükçe dışı da güzel gelmeye başlar zamanla farklı hissedebilir insan..
Ruhlar aleminde yasamiyoz diyen cokkkkk
%75 ic 25 dis guzellik bana gore ama erkekler icin tam tersi olacagini dusunuyorum
Her erkek? yan aslında her iki cins içinde aynı orantı.
Bilmiyorum ama biz insan değiliz artık
Sanki herkes brad pitt angeline jolie ak dimi
Maalesef herkes paketi şişirilmiş lays gibi ama içi boş
Pisman oluyorlar zaten guzelyada yakisikli birisiyle ugrasmak elde tutmak zor
Maalesef
Cunku essegin zikinden öturu😅😅
Olması gereken odur kimse suçlanamaz bundan dolayı
İkisini bir arada istiyorlar
Dışı ilgimi çekmeyenin içini hiçte merak etmem
Dış görünüşe önem vermem 😝😂😂
Madem dış görünüşe önem vermiyorsun o zaman tanışalım bakalım 😉
Biliyorum bende öylesine dedim zaten 😄😂😂 o zaman sana Bir tane döşü kıllı pala bıyık raki bulalım
Bize söylenecek söz bırakmamışsın 😄
Tanidiktan sonra dış görünüşün onemi kalmıyor ki
Çok başarılı, doğru söze ne hacet :)
Bu sözün üstüne söz soylenmez bence.
Bilmiyorum.
Lafla peynir gemisi yürümüyor ama anlayana
Önce dış sonra icccc yalan tabikidee
Erkekler genellikle dış görünuse onem veriyorlar..
Bazıları yalan bazısı. Doğru söylüyor olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar