İçi güzel olanı isteyip neden dışı güzel olanın peşinde koşuyoruz?

Dış güzelliği önem vermem diyen tipleri samimi buluyor musunuz? Bu sitede bu tarz sorular sorulduğu zaman iç güzellik mı dış güzellik mi? türünden cevapların yüzde sekseni yüzde doksanı iç güzellik yönünde oluyor. Ve bu cevaplar bana inandırıcı gelmiyor. Dış görünüşe göre yargılayan ve yargılanan insanlarız. Dış görünüşünü beğenmediği biriyle sevgili olmayı geç, selamını bile almaz benim için iç güzellik önemli diyen kişiler.
İçi güzel olanı isteyip neden dışı güzel olanın peşinde koşuyoruz?
Güncellemeler
+1 yıl
Kızlar soruyorun en popüler 2 yalanı😊
1 😊Burası arkadaşlık sitesi değil
2😊 Dış görünüşe önem vermem.
İçi güzel olanı isteyip neden dışı güzel olanın peşinde koşuyoruz?
Cevapla