Sevgiliniz sigaraya senin yüzünden başladım dese ne tepki verirdiniz?


Ben içmiyorum zaten..
Ayrıca onu sigaraya başlatıcak kadar benden bir kötülük bir zarar göremez.. sadece (o da bilmeden).. kalbini kırarsam gamsız ruhsuz diilim hemen gönlünü alırım..
benim bir insana yararım dokunur..
ama zararım dokunmaz..
Yani benim yüzümden başlaması imkânsız gibi bişey.. 😉
Tekel bayi miyim la ben neyin ergenliği bu filan galiba
Oo leydim siz miydiniz bilseydim daha guzel yorum yapardım
Ahaha: )
"Üfle üfle, yanıyorum!
Mum gibi alev alev eriyorum! "derdim.
#devilschild
Haha: )
😊😊
Ben en çok sigaradan nefret ederim beni tanısaydın başlamazdın derim.
Cevap
56Cevap
içende ölüyor içmeyende :D
#hacıemre
Üzülürüm gadasi
Başlayası varmış derdim çünkü sevgilim olan kişi sigaradan nefret ettiğimi biliyordur.
Eski kız arkadaşım benden ayrıldıktan sonra sigaraya ve sakinleştirici kullamaya başlamış başıma geldi çocuk değil Sonuç ta kendi tercihi
Bu duruma üzülmedn mi
Saçmalama derim hadi alkol alıp kafasını rahatlamaya çalışır bit nebze eyvallah derim ama bu bahane değil
Beni sigara gibi iç filan deyip, emojilere sarılırdım :)
ben kullanmıyorum benim yüzünden niye? hadi diyelim benim yüzümden oldu iraden yok mu?
“Sigarayı bile kıskanırdım ; kalbine giden yollara uğradığı için “ derdim.
Çok üzülürüm benim yüzümden kötü alışkanlıklara başlıyor olması çok üzücü.
Kendimi baya suçlu hissederdim, yanlış giden ne varsa düzeltmek için adım atardım.
Gidip taş skunk alır bende senin yüzünden esrara başladım be gülüm der yakarım vur gelsin dönsün derim 😂
Hayır işledim derim benim sayemde ciğerleri bayram eder😂
Sevgilimi üzecek biri değilim başlarsa işte o zaman üzerim.
Sevgilim yok ileride sevgilim olursa ve böyle bir şey derse o sigarayı alır yere fırlatır sonra da ayrılır giderim kız ayool
Uzaklaşırım kendisinden.
Ver bir sigarada birlikte içelim derim 😂 başlamış sonuçta artık 😉
İçme derim şu zıkkımı
:D :D Bıraktırırım sigara içmiyorum ben yani sen içiyon muuu :D
birşey demem çünkü bende sevdiğim kız için başladım
Bir dal da bana ver aşkım derdim...
Haha: )
Potansiyelin varmış bana ne suç atıyorsun p.. derdim.
Agzına vururdum onun...
Şiddete hayr: p
Orkidenin suçu ne: )
o senin problemin derim:D
Kendimle gurur duyarım asd
Saçmaladığını düşünürüm ve söylerim.
Başlamasaydın derim 😂😂
O zaman ayrılalım. Derim.
"Senin iraden zayıf, ben ne yapayım" derim :))
Hayırlı olsun, hayırlısı olsun durumu yapardım...
Sigara kesmez kurudan vazgeç sulu ya dön derim ;)
Yalan söyleyen birisini sevmem.
bir dal da bana ver derim
Beraber yakarız asdhsjjs
İçeceğin varmış beni bahane etmişsin.
Bir karton sigara alayım madem derim.
Hangi marka içtiğini sorardım...
hadi lan ordan derim.
Gel beraber Şarap'a başlayalım derim.
dünden istekliymişsin derim..
Bu kadar güçsüz müsün derim.
Üzülürüm de ne derim bilemiyorum
Bahanen olmuşum derim.
Baslamasaydin gerizekali derim😂
Ayrılırım. Sigara içen biriyle birlikte olamam 😊
Benim yerime de iç derim
Benim yüzümden de bırakacaksın
ver bir kalitede ben yakayım derdim
Bana ne derim banami iyo ya
Madem başladın ver bir sigara da içek..
yardımcı olurum daha fazla içmesi için :)
Benim sayemde bırak o zaman derim
Daha ne istiyosun derim :))
Ama zaman 2 katına çıkar derim
O zaman boğ beni dumanında derim.
Nedenini sorarım belli ki onu üzmüşüm
Bende der bir daha yakardım
ben asla sigara içen biriyle olmam.
tedaviye götürürüm hanımefendi bırakması için
Bı tane de bana yak. derim
Çok yaşa, suçu başkasına atma derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar