Eşimi kimse yanıma yakıştıramıyor, tarzlarımız bile uymuyor. Bunu eşimle paylaşsam aramızda sorun çıkar mı?

Görücü usulü tanıştık, hoşlandık ve evlendik. Ama ben onu sadece iş kıyafetleriyle yani takım elbisesiyle gördüm. İş dışında çok garip bir tarzı var, kötü değil ama görenler benim yanımda biraz daha sönük kaldığını düşünüyo. Bunu aramızı bozmadan nasıl ona açıklarım? Benim sevgimi azaltmıo bu durum elbette ama yine de görenler yakıştırsın istiyorum :(
Eşimi kimse yanıma yakıştıramıyor, tarzlarımız bile uymuyor. Bunu eşimle paylaşsam aramızda sorun çıkar mı?
Cevapla