Flörtümden hoşlanmıyorum. Zamanla hislerim değişir mi yoksa hiç hoşlanamam mı?

Sanırım konuşmalarımız flörte kaydı ama ben hiçbir şey hissetmiyorum sadece iyi bir insan olduğunu düşünüyorum bu kadar. Çok yeni tanıştık bu arada, bir hafta bile olmadi. Bazı arkadaşlarım acele karar verme zamanla hoşlanabilirsin diyorlar bazıları ilk anda olmadıysa olmaz diyorlar. sizce?
Flörtümden hoşlanmıyorum. Zamanla hislerim değişir mi yoksa hiç hoşlanamam mı?
Cevapla