Neden hiç bir kız beni sevmiyor bana bakmıyor yanlizim keşke yakışıklı boylu poslu biri olsaydım ve şu an ağlıyorum neden böyle?

Bunu hak edecek naptim boyum kısa tipim iyi değil begendim kız benden uzun 173 falan ben 168 kisayim kızda çok güzel victor secret mankeni gibi tipi boyu fiziği var. Sadece bu değil hic bir kız bana bakmıyor bazen kisa oldugum için moralim çok bozuk erkekler hep 180 yanlarinda kendimi cüce gibi hissediyorum. Allahım banada gül yalvaririm sadece biraz aşk biraz para ve tip boy istiyorum. Ortalama erkek olmak yani. Para dediğim zaman zenginlik değil 4 5 bin lira maaş boyda 180 olsa ne guzel olurdu.😔😓😭 ama hic bir zaman olmuyacak. İntihar mi etsem ben 😭
Neden hiç bir kız beni sevmiyor bana bakmıyor yanlizim keşke yakışıklı boylu poslu biri olsaydım ve şu an ağlıyorum neden böyle?
Cevapla