Hoşlandığım kız çok çekingen ve utangaç ilk mesajı hep benim mi atmam gerekir? Nasıl yaklaşılmalıdır? Teşekkürler?

Hoşlandığım kız çok çekingen ve utangaç ilk mesajı hep benim mi atmam gerekir? Nasıl yaklaşılmalıdır? Teşekkürler.
Hoşlandığım kız çok çekingen ve utangaç ilk mesajı hep benim mi atmam gerekir? Nasıl yaklaşılmalıdır? Teşekkürler?
Cevapla