Bir kaç gündür hiç keyfim yok.
Lütfen görüşlerinizi belirtirken kelimelerinizi özenle seçin.
Lütfen görüşlerinizi belirtirken kelimelerinizi özenle seçin.
Neye üzüldüğümü iyice düşünürüm.
Gerçekten üzücü bir olay olup olmadığını kafamda tartarım.
Kendi başıma bir çözüm bulmaya çalışırım.
Onunla konuşarak bir çözüm bulmaya çalışırım.
Baktım hiçbir şekilde sonuç alamıyorum artık muhatap olmayı azaltırım. Koş koş nereye kadar.
Çok güzel söylemişsin. Teşekkür ederim fikrini benimle paylaştığın için
Umarım
Maalesef üzülmeye devam ediyorum ama sen öyle yapma ben geç olsa da doğruyu bulup hayatımdan çıkarıyorum sen gecikmeden çıkar
En büyük hayallerimin içinde o var.
Sevdiğim insan beni sadece bir kere üzebilir. Sürekli üzmesine izin vermem
Cevap
1Cevap
Bende aynı durumdayım hemde 7 yıllık sevgilim. Son bir kaç aydır bana yapmadıgını bırakmadı diyebilirim. Herşeye zorlar oldum onu belki sevmeye bile. Böyle olacagına hiç olmasın biliyo musun keske bir anda birini bulup unutsam hayatıma devam edip mutlu olsam diyorum sadece.
Bugun bir karar aldim ayni durumdaydim karşımdaki surekli uzdu bugun noktayi koydum engelledim heryerden ve guzel bir son mesaj çektim
Üzdün demek ki
Hayır o beni uzdu 8 aydır acı çektiriyor
Sende bugün üzdün işte onu dedim. En azından onun gibi değil sen bir kere üzmüşsün.
Ama ilgisiz umursamaz ve sürekli yalan soyluyo inan bana uzulmemiştir yani
Benim de hep aklımda onlar gibi yapamıyorum silemiyorum off
Aklına getirmemeye çalış. Madem bir karar verdin, arkasında dur.
Ben üzüldüğümde sevmeyi bırakırdım diye düşünüyorum, yani üzüyorsa aramızda bir sıkıntı var demektir ve o sıkıntıyı gideremiyorsak birbirimiz için doğru insanlar değilizdir çok da zorlamamak gerekir bazen der bitiririm olayı.
Olmuyorsa olmuyordur sevgi nefrete dönüşmeden bitirmek en mantıklısı.
Bitmesinden çok korkuyorum.
Üzülmeye devam o halde :))
Beni sürekli üzen bir insan sevdiğim insan olamaz. Üzülmeyi hak ettiğimi düşünmüyorum.
Kendi mutluluğum sevdiğim insandan daha önemli boşveririm onu
Üzülmeyelim daha fazla , bırakalım birbirmizi.
Aynı ben
Ayrılmak istiyorum artık soğutuyor kendinden
Bu strese ve üzüntüye kapılıp hastalanacağımı bilseydim çok önceden vazgeçerdim.
Sanırım onunla bir konuşma yaparak rahatsız oldugum davranışlarını söylemem gerekiyor.
Uzak dururum demek ki sevmiyor
Seven insan sevdiğini üzmez dimi
Aynen öyle
O bence ilginin farkında ve o yüzden simariliklik yapıyor
Olabilir
Olur öyle şeyler kardeşim düzelir
İnşallah
Bende onu üzerim.
Sevdiğin insanı kasıtlı olarak üzebiliyorsan, sevginde sorun vardır.
Kesinlikle.
Hayatımdan çıkartırım
Ayrılırım
Soğuk davranırım.
Sen de mi 😕
Ayrıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar