Renkli lens takan kızlara uyuz oluyor musunuz?

Ya arkadaş ben iki gün bir kızla tanıştım ikide hazırlık yaptım bu kızla nasıl tanışırım diye, en sırf mavi gözlü diye. Ne yapayım mavişlere karşı bir zaafım var çok küçükken seda sayana aşık olmuştum.
Mavi gözlü kızları severim ama açık mavi kapalı mavi değil.
Gözü açık mavi ise tipsiz olsun benim gözüm görmez.

Neyse bu arkadaşı bir çay içmeye davet ettim.
Gözlerinin ne kadarda güzel olduğunu söyledim. Demesin ası gözüm siyah bunlar lens ben şok. Ama belli etmedim ayıp olmasın diye bütün duygularım silindi gitti gönül vermedim arkadaş olduk ne o üzüldü ne ben.
Aslında ben üzüldüm lens olmasaydı gözleri herşey çok farklı olurdu.

Sevgili kız kardeşlerim, bacılarım, ardaşlarım rica ediyorum lütfen 🙏 gözünüzü sevdeyim renkli lens takmayım.
Renkli lens takan kızlara uyuz oluyor musunuz?
- Renkli lens takan kızlara uyuz oluyor musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
https://goo.gl/images/5vva4k

Böyleysen daha ne istiyorsun
Güncellemeler
+1 yıl
Kendi kendime yorum yaptım pardon😅
Renkli lens takan kızlara uyuz oluyor musunuz?
Cevapla