
Herkes bazen birilerine sarılıp ağlamaya, dertleşmeye ihtiyaç duyar.
Var mı sümüklerinizi koluna silmek istediğiniz biri?
#Mopysoruyor 🍁

Olmaz mı be, tek istediğim şey. Tek ihtiyacım olan şey ve yalnış kişiye sarılmakta istemiyorum. bir değerlim var gece yanımda olan ancak öyle, ama zooor çoook zooor. Her an patlayacak gibiyim, gözyaşlarım tam bir tsunami etkisi yaratacak o zaman da. Zaten bir insana hissederek sarıldığımda kesin ağlarım, küçük kardeşim gelip sarılınca bile bazen gözlerim sulanıyor ve kardeşim ya ne oldu neden ağlıyorsun diyor.
Bundan böyle hep yek, hep tek başıma😌
Sarılmak isterdim ama ağlamam
Babam desem, acıtasyon mu yapmış olurum?
Yaşayan bilir kardeşim...
Cevap
20Cevap
Evet vardı ama şu an yok Artık göz yaşları sineye çekildi
Aa birileri fenomen olmuş, tebrik ederim. :D Hayır ama kocaman sarılıp gülmek istediklerim var.
Var 😔 bazen o kişiye saatlerce sarılıp ağlamak istiyorum ama sonra yine siyahlarını giyinmiş asil kıza dönüşüyorum sırf ağlayıp başım ağrımasın diye 😃🙄😑
Gayet mutluyum ağlamak için sebebim yok. :D
İhtiyacım yok şu an olsa anneme sarılırım canım anaaamm
Evet var ama hayatta değil.
Amin.
Ne sarılmak isteyeceğim biri nede ağlayacak sebebim yok...
-ihtiyaç duyduğumuz sarılmalar var, ağlasak da olur ağlamasakta!!!
Yok ben yalnız ağlarım rahat edemem öyle. Hem niye agliyoruz yahu ciks, Allah aglatmasin.
sarılsam istemsizce gözyaşlarım akacak da onun haberi yok.
Var adıda kadir ama o sümükleri alır gelir bana yedirir sonra bende onu döverim
yalnız ağlamak zorundayım cunku ağladığımı gören olursa dedemın guclu kızı olamam
Ama herşeye rağmen gülebilmek ise en büyük durumdur oysa ki
Tam da şu an ona ihtiyacım var ondan başkası iyi gelmez bana
Ağlayacak kimsem yok... Sanırım bu yüzden çok gülüp ufak şeylerle mutlu oluyorum
Hayır. Sana kocaman sarılıp ağlamayabilir miyim Orhan kardeş?
Ağlamayı Tek başına hallederim. Sadece kocamannnnnnnnnn ama kocamannnnnn sarılmak istediğim var.:)
Tek başıma mutluyum kardeşim.
Hayır yok :/
#iyiaksamlar
@étoilebrillante 😢😢😢
Kocaman Sarıl ama ağlama 😕
Tamam, olur. 😌😌
Ben anırarak ağlarım o yüzden istemem
Var, ağlamaya daha çok ihtiyacım var.
Olmasını çok isterim de yok ahhh ahh
Ağlayacak birseyim yok.
Genelde tekken ağlarım..
Hayır yok ağlamadan sarılabilirim ama
Sımsıkı sarılıp hasret gidermek istediğim var.😌
@networkleak gel la gel
Ağlamak istemiyorum bu aralar hayatım güzel
Varda ağlayasim yok beee
Yok ben ağlamayı bilmiyorum
üzüntülerimi yanlız yaşarım
Ağlamak istemiyorum şu aralar
yokk😂
Yok sanırım
Hayır yok. :)
Babam
Annem..
Evet var 😶
Var.
Yok kardş
Vardı.
Var ama yanımda değil.
Var eveet :'(
yokkk kendim zaten agliyom😂
Annem
Ben varim gelin sarilain
Vardi bir zamanlar
Yalnız ağlarım.
Annem
Yok malesef
Yok.
Ciiiiihat
Ben ağlayamam ki
yo nie ağlıyım
varrrrrrrrrr
Yok lan
Sevgilim
sevgilim
hayır şu an yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar