Erkek arkadasim resmen bana 3 hafta görusmeyecez cezasi Verdi? Napmaliyim?

Cok birbirimizi kirdiktan, uzdukten sonra arkadas kalmaya karar verdik. O asla bu iliski bir daha olmaz diyordu. Sonra Ikimlzde yumusadik hatalarimizi duzeltmeye calistik ve bana dediki. Biz birbirimizden kopamiyoruz eger sende istersen senle yeni bir sayfa acalim. Bende kabul ettim. Baristik. Ben biraz uzerine gittim onun soguk hareketleri karsisinda. Birsey istemediginde biraz zorluyorum onu. Kavga ettik yanina gittim. Koluna gireyimmi dedim cezasilisin diyor. Birbirimize laf attik durduk ve ayni zamandada birbirimize guluyorduk. Daha sonra cezam ne zaman bitecek diyince oda otobus aldiginda diycem. Beni bugun iste tedirgin etmenle, gelme deyip geldigin halde ve israrci hareketlerin yuzunden 3 hafta görusmeyecez ve aramalarina cevap vermeyecegim ve mesajlasmayada ne zaman canim istersem verecem dedi. Senin bu iliskinin cittiyetini alman gerek ve biliyorsunki ben bu hareketleri sevmiyorum ayni seyleri yapiyorsun dedi. Daha sokta birbirimize sarildik ve ben otobus bindim. Bu ne yapmak istiyor ya.
Erkek arkadasim resmen bana 3 hafta görusmeyecez cezasi Verdi? Napmaliyim?
Cevapla