Kendisine görücü gelen kızlar ya da görücüye giden erkekler toplaşıp dertleşsek mi?

Şimcik sorularıma başlıyorum. Diyelim bir erkek geldi size. Sonuçta hayalinizdeki gibi biri gelmeyecek elbet fedakarlık yapmanız gereken bazı şeyler olacak. Sevgililik durumlarında da bir kızı on kişi ister biri alır mantığı var. Ama burada iş biraz daha ciddi oldugu ıcın reddederken de cok düşünmek gerekiyor. İlk gelen adayı sırf biraz daha yakısıklı biri istediginiz icin reddeder misiniz. Ya da mesela sarışın seviyorsunuz ama kara kaşlı kara gözlü hafif göbekli ama gayet yakıısklı bir bey geldi. Ama simdiye kadar hep sarışın istediniz. Her şeyin tip olmayacağını bildiğiniz icin içiniz ısondıysa görüşür müydünüz yoksa aynı standatlarfa sarısın da elbet gelir diye bekler miydiniz. Bide diyelim bu adama tamam dediniz, aklınızın hep bir kösesinde şarısın kalır mı
Güncellemeler
+1 yıl
Ben çıkma teklifi edenler arasında da kararsız kalırdım. Birinin a özelliği cok hoşuma giderdi diğerinin b. Yavaş yavaş aşık olan biriyim. Bu yüzden hangisiyle daha cok yazışırsam ona kayma modumun oldugu zamanlar oldu lisedeyken. Sonuç olarak karar veremez cocuklara sevgili olmak istemiyorum derdim. İyiki de olmamışım şimdi mesela daha iyileri geliyor. Da artık bir seçim mi yapsam :/
Kendisine görücü gelen kızlar ya da görücüye giden erkekler toplaşıp dertleşsek mi?
Cevapla