
Ola o nedir dedim okuyunca ama iyiymiş hayatıma girene imzalatacam 😂

Cenazeye bile gidilmeyecek diyor akrabası ölse ne yapacak ya, böyle sözleşmeleri ben doğru bulmuyorum şahsen güveni sağlama aldıklarını düşünüyorlar lakin güvensizliklerini dile getiriyorlar bunların evliliklerinden ne olur Allah aşkına, fasa fiso.
çok mantıklı ya. hafta da bir kez arkadaş grubu ile yemek için imzalarım ben bunu :D
Saygısız bie davranış bence böyle bir şeyi de kabul etmem direk ayrilicagimi söyler biraz süründürürüm
Cevap
8Cevap
AHhaha yapalım be değişiklik olsun
horozunuz yumurtluo mu dioar
Siparişli aşk istemem.
Hayır istemem kız ayool
HAHAHAHAAH
Ayrılık yakındır 😀
Saçmalık
Uygundur
Örnek insanlar
saçmalık
İlk defa duydum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar